~*~Moi~*~

Alla inlägg den 23 mars 2009

.

Av Nina - 23 mars 2009 23:32

Så där ja, då var det dax att krypa ner i sängen. Iaf i denna lägenheten. Någon som ska följa med?


Nej, trodde väl inte det heller... 


go natt!! ;-)

HA!

Av Nina - 23 mars 2009 20:17


Nu skulle han sett mig den där gubben. jag har precis tagit fram min egna borrmaskin och borrat två hål i väggen, pluggat och skruvat upp min lampa. Och vet ni vad? jag klarade ta fram min måttstock och mäta ut vart jag skulle sätta den oxå. HA!  helt själv.

Av Nina - 23 mars 2009 19:31

jag blir så arg på män som jobbar i butiker där man behöver deras hjälp. Som i detta faller en lampaffär... jäkla gubbe rent ut sagt! jag frågar om han kan hjälpa MIG för att JAG ska ha en grej till mitt kök senare.... vem tittar han på när han förklarar?! MAMMA!!!!  Skulle jag inte fatta eller???  Skulle jag vara nollad bara för jag är en ung tjej??
För hans info kan jag bara medela att det är jag inte. Jag har faktiskt renoverat min lägenhet tillsammans med pappa. Jag har målat, tapetserat, lagt golv, rivit, spacklat, slipat skruvat bort element, borrat, skruvat M.m.   Jädra gubbe rent ut sagt. prata med mig nästa gång!!  *Morr o fräs*

Av Nina - 23 mars 2009 15:46

Kommer det att bli okej?

svar: Rammstein-Mutter

kommentar:  mamma fixar eller??


Hur mår jag idag?

Svar:  Sophie Ellis Bextor - Murder on the dance floor

Kommentar: faktum är att jag är lite på krigstigen...



Hur ser mina vänner på mig?

Svar: Elvis Prestley-Rags to riches

Kommentar:jag har gått från slummiga killar till rika..?? Show me the money säger jag bara då, grabben!! (vem det nu än är....)


Kommer jag gifta mig?

Svar: twisted Sister-I wanna rock

Kommentar: jag kommer inte gifta mig för jag ska bara leva rock liv eller?? Fattar noll..



Vilket är min bästa väns ledmotiv?

Svar: Disney-Djungelboken medley

Kommentar:Hahahaha  Kunde det bli mera passande?!




Vilket är "storyn of my life"?

Svar: ?-Jambalaya

Kommentar: "...son of a gun....jambalaya..." Kan tyvärr inte tolka det



Hur ska jag komma fram i livet?

Svar: britney Spears -oops..I did it again

Kommentar: Jag ska alltså prova göra något igen? Men vad??



vad är det  bästa med mina vänner?

Svar: Lutricia Mcneal-Perfect love

Kommentar: någon som är min perfect love?!?! VEM VEM??



hur kommer denna helgen att bli?

Svar: Frida Snell - Lucky day

Kommentar: HEY, I`M GONNA GET LUCKY THIS WEEKEND!!!! :-)



Vilken låt beskriver mig?

Svar: Volbeat-Soulweeper nr2

Kommentar: min själ gråter. Där ser man, mer än jag visste!:-P


Hur är mitt liv?

Svar:Avril Lavigne - I´m with you

Kommentar: ?



Vad kommer spelas på min begravning?

Svar: britney spears - Cinderella  

Kommentar: okej, nu börjar det bli pinsamt att jag utav 10.000 mp3 låtar får britney Spears 2 ggr...!!!     men jag fattar. Cinderella = Askugen Askungen städar,  jag fattar!!! ;-)



kommer jag få ett lyckligt liv?

Svar: Scorpions- Deadly sting suit

Kommentar: okej, någon i kostym kommer ge mig ett dödligt bett så jag dör..   *Note to my self, akta dig för killar i kostym som vill naffsa lite.



Vad tycker mina vänner egentligen om mig?

Svar: Svenska Akademin - Tänkande människa

Kommentar: hahaha är detta ett skämt eller??  Eller är det mera "tänk för tusan människa" ;-)



Åtrås jag i hemlighet?

Svar: Scorpions -No pain, no gain

Kommentar: jag fattar, jag fattar...jag måste satsa, för att vinna... Men det vågar jag ju inte! jag är ju en fegis när det gäller sånnt!!! Hemliga beundrare, du får ta steget helt enkelt!:-)



När kommer jag bli riktigt kär?

Svar: magnus uggla - nitar och läder

Kommentar: hahahahaha   ehhh....okej??? Aldrig provat...men....




hur kan jag göra mig själv lyckligare?

Svar: Christina Aguiler - Nasty naughty boy

Kommentar: hehe...



Kommer jag göra karriär?

Svar: Iron maiden -rain maker

Kommentar:  Hmm..jag ska börja göra regn... wow...ehh...hur?




Hur kommer sommaren 2009 bli?

Svar: Scorpions- some one to tuch

Kommentar: Det låter bra det, det tackar vi för ;-)



Slutsats: Av som sagt 10.000 olika låtar, så väljer min mp3 spelare, trotts att det står på shuffel att påstå att mitt liv är ganska mkt som britney spears och Scorpions...   Ska jag få ett psykbrott, raka håret och köpa en skorpinion????   Eller ska jag hitta en kille som är skorpinion?? När är man född då`???

Av Nina - 23 mars 2009 15:36

jag vill ha lördag nu!!! Jag längtar nästan så jag spricker nu! Det kommer bli så kul!

Och blir det inte det så ska jag moona öppet på torget nästa lördag, det lovar jag er!


Åhh!! längtar så!! Hoppas jag hinner få mina nya kläder...kommer inte i håg vad jag beställde, men det är säkert roligare än det som finns i garderoben just nu.

hmm

Av Nina - 23 mars 2009 14:57

..jag funderar jsut nu på om jag ska pallra mig ner till Jysk och kolla på en säng lampa, eller om jag ska skita i det...? jag har ju fått för mig att jag ska ha hängande lampor över mina nattduksbord..men de är bara snygga o titta på och ger ett bra "mys-lyse". men totalt värdelösa som läslampor kommer de bli....    Ska jag eller inte??
 jag börjar med att duscha, sen får vi se vad jag känner för...

Av Nina - 23 mars 2009 14:04

jag har hört dagens bästa ord idag!!!!!!

FNISSMÖDIS!!


Nu förtiden så säger vi bara Fjortis. Men det är samma sak.

Av Nina - 23 mars 2009 12:38

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/354893


kolla in detta huset! jag tror jag dööööööööööör!!! Jag vill ha!!!!

hur snyggt är det inte då?! Så jäkla snyggt och väl gjort! Allt är genomtänkt till 100%     (däremot vill jag inte ha de möblerna...)


Helt galet!!!! Den som köper det till mig ska jag dyrka och tillbe för resten av mitt liv! Jag skulle t.o.m kunna tänka mig att bli din personliga slav om du skulle vilja köpa huset till mig! Så, de som vill ha mig som slav, börja buda på huset!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards