~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Nina - 16 mars 2009 22:18

..som inte för något ont med sig?  


jag har varit sjukt sugen på Salta fiskar sen i lördags kväll, men har inte pallrat mig iväg o köpt några. lathet kallas det.

jag har provat allt för att slippa suget. bada badkar med mycket skum o bubbel, druckit mängder med te och kaffe, ätit blåbär, hallon, gjort frukt smoothie... men INGET har hjälpt emot mitt salta fiskar sug. Och idag har jag äntligen köpt, och ätit.


Så nu vill jag kräkas!!!!!! HJÄLP!

Av Nina - 16 mars 2009 15:23

ungefär så här tror jag att samtalen mellan mig o johan såg ut när dessa bilder togs...in Amsterdam!





tidigare på kvällen



och lite senare på kvällen.....




Av Nina - 16 mars 2009 14:20

Nu har vi kommit fram till att Pelle och jag är sämst. Vi är sämst på att vara arbetslösa. Vi är arbetslösa, men har ändå jobb. Det ni! :-P


Allt annat är jag BÄST på!

okej, jag kanske inte är bäst på att vara ödmjuk idag ;-)


Jag har vår känslor idag!! Jippie!!

.

Av Nina - 16 mars 2009 01:37

tror fasen vi hade kommit bättre med detta än skrik tanten.



*jag måste sluta älta, o gå vidare här i livet...*suck*

Ovido - Quiz & Flashcards