~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Mp3 listan spår följande...

Av Nina - 23 mars 2009 15:46

Kommer det att bli okej?

svar: Rammstein-Mutter

kommentar:  mamma fixar eller??


Hur mår jag idag?

Svar:  Sophie Ellis Bextor - Murder on the dance floor

Kommentar: faktum är att jag är lite på krigstigen...



Hur ser mina vänner på mig?

Svar: Elvis Prestley-Rags to riches

Kommentar:jag har gått från slummiga killar till rika..?? Show me the money säger jag bara då, grabben!! (vem det nu än är....)


Kommer jag gifta mig?

Svar: twisted Sister-I wanna rock

Kommentar: jag kommer inte gifta mig för jag ska bara leva rock liv eller?? Fattar noll..



Vilket är min bästa väns ledmotiv?

Svar: Disney-Djungelboken medley

Kommentar:Hahahaha  Kunde det bli mera passande?!




Vilket är "storyn of my life"?

Svar: ?-Jambalaya

Kommentar: "...son of a gun....jambalaya..." Kan tyvärr inte tolka det



Hur ska jag komma fram i livet?

Svar: britney Spears -oops..I did it again

Kommentar: Jag ska alltså prova göra något igen? Men vad??



vad är det  bästa med mina vänner?

Svar: Lutricia Mcneal-Perfect love

Kommentar: någon som är min perfect love?!?! VEM VEM??



hur kommer denna helgen att bli?

Svar: Frida Snell - Lucky day

Kommentar: HEY, I`M GONNA GET LUCKY THIS WEEKEND!!!! :-)



Vilken låt beskriver mig?

Svar: Volbeat-Soulweeper nr2

Kommentar: min själ gråter. Där ser man, mer än jag visste!:-P


Hur är mitt liv?

Svar:Avril Lavigne - I´m with you

Kommentar: ?



Vad kommer spelas på min begravning?

Svar: britney spears - Cinderella  

Kommentar: okej, nu börjar det bli pinsamt att jag utav 10.000 mp3 låtar får britney Spears 2 ggr...!!!     men jag fattar. Cinderella = Askugen Askungen städar,  jag fattar!!! ;-)



kommer jag få ett lyckligt liv?

Svar: Scorpions- Deadly sting suit

Kommentar: okej, någon i kostym kommer ge mig ett dödligt bett så jag dör..   *Note to my self, akta dig för killar i kostym som vill naffsa lite.



Vad tycker mina vänner egentligen om mig?

Svar: Svenska Akademin - Tänkande människa

Kommentar: hahaha är detta ett skämt eller??  Eller är det mera "tänk för tusan människa" ;-)



Åtrås jag i hemlighet?

Svar: Scorpions -No pain, no gain

Kommentar: jag fattar, jag fattar...jag måste satsa, för att vinna... Men det vågar jag ju inte! jag är ju en fegis när det gäller sånnt!!! Hemliga beundrare, du får ta steget helt enkelt!:-)



När kommer jag bli riktigt kär?

Svar: magnus uggla - nitar och läder

Kommentar: hahahahaha   ehhh....okej??? Aldrig provat...men....




hur kan jag göra mig själv lyckligare?

Svar: Christina Aguiler - Nasty naughty boy

Kommentar: hehe...



Kommer jag göra karriär?

Svar: Iron maiden -rain maker

Kommentar:  Hmm..jag ska börja göra regn... wow...ehh...hur?




Hur kommer sommaren 2009 bli?

Svar: Scorpions- some one to tuch

Kommentar: Det låter bra det, det tackar vi för ;-)



Slutsats: Av som sagt 10.000 olika låtar, så väljer min mp3 spelare, trotts att det står på shuffel att påstå att mitt liv är ganska mkt som britney spears och Scorpions...   Ska jag få ett psykbrott, raka håret och köpa en skorpinion????   Eller ska jag hitta en kille som är skorpinion?? När är man född då`???

 
 
Ria

Ria

23 mars 2009 16:13

haha rolig lista, och roliga kommentarer :)

http://ria.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards