~*~Moi~*~

Alla inlägg under augusti 2009

Av Nina - 31 augusti 2009 08:33

Kom hem, skulle sätta på lite kaffe nu på morgonen tänker "oj. sista kaffefiltret där ja..." men det går ju bra med ett, mer än så skulle jag ju ändå inte använda.


Tilsl jag 10 minuter senare efter duschen inser att kaffefiltret har vikt sig och kaffet är super ljust och FULLT av kaffesump. jippie.


Men sen kom jag på att jag hade ju lagt några på ett annat ställe för ett tag sedan, så nu har jag iaf 5 st...så om ca 5 dagar går jag igenom samma sak igen fast troligen tänker  "Nedrans, jag skulle ju köpt kaffe filter igår."


Nina utan kaffe är en väldigt trött Nina.

Av Nina - 27 augusti 2009 07:58

Ja, det var som tusan, nu bloggar jag.

Bra va Ita???;-)

Jag har inte glömt att blogga egentligen, jag har bara lite annat för mig:-) Jag lever i alldra högsta grad!


Nu är jag iaf uppe och nyduschad o väntar på att Pickis ska komma o äta frukost:-)  De senaste 2 veckorna har jag vaknat klockan 06.00 varje morgon mer eller mindre, och inser att om jag somnar om till 8, då är typ hela min dag förstörd i koma.


Here she is!! 

Av Nina - 22 augusti 2009 17:37

På kvällens planering???
Mat, vin, sällskaps spel, och trevlig sällskap.... :-)


På morgondagens agenda???

STÄDA!!! Hjälp, hej o hå vad länge sedan det var någon skurade här!!

Jo, det är sant. 

Av Nina - 20 augusti 2009 11:41

Ny dag, och nya tag idag.

Igår fick jag mig en fin liten utskällning av en j*vla Klimakteriekärring. Varför? För att hon inte fick ta in sin fula lilla tax i butiken. Det blev ett jäv*a levande på henne direkt "Då kan du jävlar i att behålla dina förbannade jävla skor om det ska vara på det jävla viset." Japp, hon svor en lång ramsa samtidigt som hon hade se så där 2058 decibell på sin ljudnivå. Treeevlig sat-tant det där.


Men när hon hade hållit på ett tag så tröttnade jag, så hon fick svar på tal. Sen gick hon, och det sista hon vrålade var "Jag ska jävla aldrig mera handla här"  Jag ska aldrig mera handla här...eeeh...hon handlade ju inte något.

Behöver jag säga att hon dessutom bara tittade på REA??

Så jag mumlade lite argt för mig själv och kastade en 20-lapp efter henne.

 (Nä, det gjorde jag faktiskt inte...Men det hade varit kul)

Av Nina - 18 augusti 2009 17:23

Jag gillar inte människor som endast handlar på Rea. Folk som aldrig skulle få för sig att köpa något till ordinariepris. Halvapriset ska ni inte inbilla er att de nöjer sig med. Nej, Nej, 70% MINST!!! Hellst ska det vara gratis, och alldra hellst ska de få varan och en 20-lapp av oss, bara för att de tar varan med sig hem....

jo tjena mittbena, och så säger de Smålänningar är snåla!!

Av Nina - 18 augusti 2009 15:42

ja, nu tycker jag faktiskt att det känns som om många pusselbitar i min värld håller på att hamna rätt. Det har varit vissa bitar som har varit vända på fel håll och helt fel för att passa mitt pussel, men nu trillar den ena efter den andra in på rätt ställe. Skönt.

Av Nina - 18 augusti 2009 07:07

jo tjena, vill ni se en Zoombi idag kan ni komma förbi o titta på mig på jobbet....3 timmars sömn har jag haft i natt. Att det ska vara så svårt att bara var tyst och sova????


Jag skulle nog våga slå vad om att jag kommer slockna rätt tidigt idag, ev redan halv elva i fotöljerna på jobbet...Det är inte så smidigt i så fall...


Nu tänker jag inte skriva mera för jag tänker hoppa in i duschen o försöka piggna till.

Puss o gull/Nina 

Av Nina - 16 augusti 2009 18:23

 


jag hade ett sko dilemma igår när jag skulle på 25 års fest hos Evelina...

Skulle jag göra det mogna beslutet och ta platta skor, med tanke på foten... Eller ett omoget men mycket snyggare val och ta mina nya fina pumps...?? Pumps blev det, och platta skor med mig i väskan. Det är bara jag och gamla tanter som har ett par extra skor med sig på fest.


Men efter ett moget tips som löd ungefär..."Med dina svajiga vrister och alkohol mängden du förmodligen kommer hälla i dig, så bör du INTE ta något med klackar Nina lilla...."

Men det gick så bra så:-) De platta skorna kom inte ens fram ifrån påsen. Kanske pga att jag aldrig gick ut.


Nu ska jag röja lite, sen ska det ses på film i min lilla soffa=) 


Presentation

Omröstning

Ska jag fortsätta Blogga?
 Absolut!!
 Hell NO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards