~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2009

Av Nina - 28 november 2009 22:37

Imorron är det första advent!! Snart jul, GALET!!


Idag har jag jobbat, men det var ganska så dött, så jag kunde smita tidigare. Så Kalle och jag tog en tripp till IKEA och köpte ljus så vi kan elda upp våra lägenheter nu i jul....

Och sen fick vi spelet, så ikväll har vi bakat lussekatter. Så, nu får vi väl ta ett glas mjölk och provsmaka minsann ;-)

Av Nina - 27 november 2009 17:50

Tonight blir det bio. Det ska bli Luftslottet som sprängdes, tredje och sista i Millenium filmerna. Spännande spännande.

Jag har läst boken, Kalle har inte. Så jag ska sabba allt för honom och berätta hur filmen slutar innan tänkte jag, Moha ha ha ha.


Först fin fin fredags middag. Toast och kranvatten. Fint ska det va.


Av Nina - 24 november 2009 23:41

Så, nu är det snart onsdag. Miss i nassen.


Varit en mkt trevlig kväll, "Nisse" och Veronica har varit på besök. Käkat lite middag och så. Jag var duktig och gjorde rulltårta. Den såg hyffsad ut. Gjorde ett försök i söndags, men den såg ut som att jag hade slängt den på golvet och trampat på den innan jag serverade den. *pinsamt* Men denna blev ok. Nästa kommer bli bättre ;-)

Sen åt vi tacotårta. Det är gott.


Nu ska jag sova. Så var min dag. Jobbade oxå.


Britney, jag har rensat lådan på jobbet. Både den med allt i och "ninas låda" Duktigt duktigt!!!!!

Av Nina - 23 november 2009 10:22

Nu står anette och jag i kön till sprutan. Det var nog en stund om vi säger så, vi har stått en timme och rört oss 20m av ca 200m kö -skoj. Nu ska vi dansa små grisarna, små grisarna,..

Av Nina - 23 november 2009 07:06

Uppe tidigt tidigt. Ska vara på möte på jobbet nu innan öppning idag. Annars så har jag ledig dag idag igen. Inte varit ledig alls innan typ, och sen i onsdags har jag bara jobbat 3,5 timme i lördags.


Idag ska jag leka med Anette, vi ska leka fika, leka lite shopping kanske och viktigast leka Vaccin. Iaf för Anette som ska åka till Kineserna som bär på både det ena och andra tydligen.

Jag har NOG bestämmt mig för att vaccinera mig idag, när vi ändå ska dit för Anettes spruta. jag har hela tiden innan sagt att jag nog inte ska göra det...tycker det känns konstigt att de kommer på ett vaccin emot en sjukdom de inte ens visste fanns för några månader sedan...Och fortfarande inte kommit på något för Canser som har funnit så länge folk som lever idag någonsin har minnits/munnits. (Vad tusan heter plural formen på minne??????)


Så länge folk kommer ihåg.



Av Nina - 22 november 2009 22:18

Kalle står för dagens roligaste händelse då han var på väg in i grannens lägenhet, en våning under sin egen. Skit kul!!!:-)


Till det bjuder jag på en bild ifrån fredagens lunch, bara för att.


Av Nina - 22 november 2009 00:34

Winnerbäck var SÅ bra!!!! Ni som funderar på om ni ska se honom, SE HONOM!!! Han var 37 gånger bättre denna gången än vad han var i vägga hallen för ganska exakt två år sedan!


favoriten för kvällen var versionen han körde på Hugger i sten. otroligt fin. Nästan helt ensam med en gitarr bara. Fint.

Av Nina - 21 november 2009 15:31

Nu bär det snart av till kristianstad!!! Ikväll ska vi se Winnerbäck :-) Min födelsedags present, tjo ho!!=)

Ovido - Quiz & Flashcards