~*~Moi~*~

Alla inlägg under juni 2008

Av Nina - 30 juni 2008 00:32

Okej, i inlägget här under, försöker jag få till det så jag kan skriva, lägga in en bild, skriva lite till under bilden och lägga en ny bild...begriper inte hur jag ska göra det. Någon som kan förklara???


Bilden med blå bakgrund är iaf tidigare i veckan.  jag har klippt mig förestne=)

Av Nina - 30 juni 2008 00:06

jaha, i fredags var som sagt Ita och jag nere på karlmans och åt fruktansvärt god mat!! kolla bara på bilden av efterätten lixom! HIMMELSK!!!


Lördags morgon åkte jag, Richard och Changan till Växjö. Richard skulle hämta sina högtalare på HiFi-klubben. Och sen skulle vi gå en sväng på stan. Blev ltie shoppat, men inte mkt. Changan hittade mkt fina kläder!


Vi blev så kalrt hungriga men tänkte vi shoppar klart, så tar vi Donken på vägen hem... går in på donken ute på Samarkand...SHIT(!!) vad folk det var där...så vi vände, tog driv-in och satte oss ute på parkeringen och åt=)

Vi fick ingen mjölk i kaffet som vi hade beställt, så Richard blev pissed off, så jag räddade situationen genom att gå in på Statoil och köpa mjölk som vi kunde hälla i=)   Dessutom så skulle man få en supporterpryl om man åt Big tasty. Vet ni vad jag fick för skit?!?! Någon plastbit som är ful, gul och blå och så står det "i´m lovín it" hur kan de lägga pengar på sånn skit?!?!


När vi skulle hämta högtalarna så kör Richard in på ett torg på gågatan och parkerar varpå Changan ironiskt säger "nej men. Vilken bra parkering, konstigt att ingen parkerat här innan..."  Behöver jag säga att jag garvade??


På kvällen tog Louise och jag med oss lite god dricka, party humör och gick hem till Anette. Spelade nintendo Wii, MÅSTE KÖPA ETT!!! Sjukt roligt!! Snackade massa strunt och gick ut. Natten tillbringade jag i telefon.


Helgens underbara Citat:


Louise om att hon ska åka till Gotland: "Jag vet inte om de pratar Danska eller Svenska på Gotland...jobbigt."  Någon som vill ge Louise en Karta kanske??


VI sitter och pratar om ett fik i stan.

Louise: "jag har hört att de hade sex där bak..."

Anette: "näää, det var Pernilla som FRÅGADE mig om jag hade haft Analsex, men det har jag ju inte..:"

 Nina och Louise: "HAHAHA  VA?! Hur fan kom du på det?! Vi menade BAK på fiket..."   Fråga mig inte hur hon kunde tro vi pratade om analsex, med tanke på att hon varit med i själva samtalsämnet från början...

Av Nina - 29 juni 2008 18:22

Det blev visst en gul..fast jag inte skulle. Hoppsan.




Återkommer med bilder och mera om helgen senare idag. Packar upp massa lådor idag.

Av Nina - 28 juni 2008 09:56

Snart kommer Richard och Changan. Vi ska åka till Växjö och spändera lite pengar idag...Kan någon vara snäll och påminna mig md et här angående klänningar....???

I know the truth is I don´t need any more...But I can´t handel the truth.

(Hur många stavfel hann jag få in en en engelsk mening..?)


Lilla Storebror, är du hemma??

Av Nina - 28 juni 2008 02:01

Då, har Ita-skita och jag varit nere på Karlmans och ätit mat! UNDERBART GOTT!!! 

Förrätt: Vitlöksbröd

Huvudrätt: Oxfilé med rostad potatis och vitlökstjofräs

Efterätt: Godaste mojsen med choklad jag någonsin ätit!


Och så har vi då klippt två flaskor vin...en hemma och en på Karlmans...Oops...=)


Så nu ska vi krypa ner i dubbelsängen och krama varsin kudde i väntan på mogonen!


Av Nina - 27 juni 2008 08:20

japp, då var man uppe, duschad och fixad för idag. 1½ timme kvar tills jag ska vara på jobbet. Blir två arbetsplatser idag oxå=) Dressmann+Sko design!=)


Undra om Ulrika och jag kan utnyttja våran vinst ikväll kanske....Vi vann en tävling i vintras där vinsten var en middag värde 1.000:- 

  Efterrätt here we come!!

Av Nina - 26 juni 2008 20:11

jag har nu sett denna filmen 3 ggr...och gråter som bara den varje gång, och ler så där fånigt ni vet...Och ändå vill jag bara se den igen! Och önskar att det var min lilla kise...

Av Nina - 25 juni 2008 23:02

...tänkte jag när jag rensade bort typ allt på datorn...bilder, musik och dyligt!!  Borde istället kanske prioriterat att plocka upp en kartong...men ÄH! Vem bryr sig?=)

Ovido - Quiz & Flashcards