~*~Moi~*~

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Nina - 12 mars 2009 22:42

...När gick jag o blev en blödig cry-baby??   Jag har gråtit som tusan till private practice idag. jag gråter bara på söndagar och när jag blir skrämd annars. Men idag?! En torsdag!!   jisses, detta måste jag ta i tu med...


Men det kanske är okej när barn dör?

.

Av Nina - 12 mars 2009 21:15

Denna låten har jag sjungit på heeeeeeeeeela dagen...


underbar liten truddelutt!:P

Av Nina - 12 mars 2009 20:42

Jag vill ha massage!!! MASSA MASSAGE!! Gärna på mina fötter...för de stackrarna har ont!!


Följande ställen har tant Nina ont i dag

-fötterna

-nacken

-magen

-huvudet

-fingrarna


Dax för avlivning?

.

Av Nina - 12 mars 2009 19:35

Denna filmsnutt tillägnas pelle och kalle...  Som inte får åka hem ifrån Thailand idag...

Ovido - Quiz & Flashcards