~*~Moi~*~

Alla inlägg den 5 mars 2009

-

Av Nina - 5 mars 2009 23:15

Nu ska jag nog ta o inta det där berömda vågräta läget folk brukar ha på kvällarna. japp, nu ska det sovas även här på ED. 


Tjo shim i morron är det helg!=)

Av Nina - 5 mars 2009 21:31

Så, kom hemi från jobbet för en stund sedan. Fick ringa o medela till Pickis att jag inte var död. utan bara min mobil som hade dött. Vi brukar höras av varje dag efter jobbet, och idag har jag inte hört av mig. JObbade länge o inget batteri....ILLA!! Men hon var minsan den första jag ringde när jag satt i laddaren!=) Skönt att det är någon som blir orolig när man inte hör av sig iaf! Tack pickis!!!*kram*


Idag har vi fått in MÄNGDER med vår skor, och alla strumpebyxor, leggings och knästrumpor!! SKOJ!!!


Ska jobba i morron oxå....det här med att vara arbetslös verkar inte gå så bra fö rmig....haha...skönt det!

Av Nina - 5 mars 2009 08:30

Torsdag var det idag ja! Undra vad vi ska hitta på för bus då. Först ska jag iaf jobba hela dagen, sen får jag se om jag orkar busa något ikväll.


Kanske rentav busar till det så mycket att jag hänger upp min tvätt....guuuuuuuuud så busigt*ironi*

 Nej, idag busas det nog inte så mkt. Idag känner jag mig som en gammal tant som borde få lite uppåttjack. Jag vill ha våååår!! Jag behöver solen! Det var så fint väder i lördags, och alla blev så glada och pigga av den fina vädret! Kan vi inte få det så i helgn oxå???


Well well, nu ska jag iaf få lite värme. Dusch dax!


Ha en fantastisk torsdag mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards