~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Nina - 13 mars 2009 17:48

haha nu ska ita o jag våldgästa familjen johansson-persson!!!    Nu du maja baja, nu ska vi busa!!:-)

Av Nina - 13 mars 2009 16:41

Tove ringde nyss o berättade om en galning som hade varit inne o köpt skor igår, som kom tillbaka idag o ville ha pengarna. och när det är rea får man ej pengar tillbaka, vilket hon blev informerad om igår. Då ställer sig kärringen o skriker rakt ut o snurrar runt i butiken o drar i sitt hår o bara vrålar!! hahahahahahaha   sicken idiot!! hahaha

Av Nina - 13 mars 2009 15:56

..Snart kommer Ita-skita på besök!=)  tror det kommer drickas otroliga mängder thé och lösa världsproblemen både två och tre gånger. Jo jo, så är det!!


Hoppla pållen!

Av Nina - 13 mars 2009 15:53

scarvasar är något jag inte ha lite av... och jag kommer fortsätta köpa mera till jag snart har kvävt mig själv i scarvsar är jag rädd!! jag har tvättat några nu i veckan, och nyss strök jag dom o hängde in i garderoben...10 st...och då hade jag redan flera i garderoben. de är randiga, rutigga, glittriga, prickiga, en färgade....allt!   Någon som lider av scarvesmani som jag gör??

Det märkligaste av allt är, att vi säljer scarvesar på jobbet...och jag har inte köpt en enda av dom, trotts att jag tycker att de är kanon fina...wierd...

aj

Av Nina - 13 mars 2009 14:56

Nu har jag minsann lite ont i magen...kan det bero på mängden korv, eller att den kanske var gammal???

.

Av Nina - 13 mars 2009 14:27

Så, då var man hemkommen från en lång fika på stan, trevligt trevligt.


Roger och Wijk har kommit fram till att de ska köpa min jaccuzzi, för det kunde de göra bra affärer på. jag tycker nog de ska sluta som brandmän och satsa på en karriär som affärsmän, för de hade några riktigt vattentäta ideér där ett tag!=) För övrig är jag lite avis på Wijk som har biljetter till U2 i sommar...


undra vad man ska göra ikväll? Ska man ta en sväng om framför tv´n eller ska man sjunga en trudelutt framför tv´n? Alltid svåra val på fredagen....


nu sk ajag äta...korv...mycket korv...den går ut idag.


Av Nina - 13 mars 2009 10:22

Yes, box ladies and gentlemens! Idag är det fredag, och som jag har väntat! jag gillar fredagar, och lördagar. Torsdagar funkar med, då är det snart fredag=)


Så nu ska jag hoppe in i duschen och sen blir det Briggen för hela slanten! Eller iaf 15:-...kaffet kostar så serrö!=)

Ovido - Quiz & Flashcards