~*~Moi~*~

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Nina - 6 mars 2009 23:29

Förra veckan gick i ett enda snabbt tempo, men från i söndags och till idag känns det som 3 veckor... Hel skumt.

 Men nu är det iaf fredag=)


Pickis o jag har lagat lite mat o haft mys. Vi slog itll på bananer med choklad i ugn med vaniljgalss med chokladkross i till efterrätt=)     Om jag någon gång skulle gifta mig ska jag nog servera det istället för tårta. Tårta är ju inte ens gott, tårta är överskattat.... Men varma bananer MUMS!!=)

Pickis och jag föreställde oss en "banan chokladstårta" men vi övergav iden rätt snabbt när vi insåg att det skulle se ut som en gigantisk hundbajs hög...*urk*....  Men gott är det!


Sen har vi letat upp ett intro vi har skrattat lite åt=) Kul kul


Nu ska jag sova, för i morron kommer maja, vi ska hitta på massa bus och ha lite lördagsfika med övriga=)    tror vi ska ta o kika lite på den nya lekparken...=)

Ovido - Quiz & Flashcards