~*~Moi~*~

Alla inlägg under januari 2008

Av Nina - 28 januari 2008 23:36

okej, då var man sambo igen=) Fast denna gången bara i 3 dagar istället för 3 år..... Mikaela har flyttat in hos mig tills hon ska flytta till Falun.

Jag gillar inte Falun...den tar min Mikaela!!!


men gud vad jag gillar sambolivet=) idag när jag kom hem ifrån jobbet så hade mikaela och Anette(hemlig älskare, oj oj oj) lagat middag=)  Ungstekt FAULkorv och riktig potatismos=) GUD VAD GOTT!!!=) och inte nog med det, efterrätt oxå=) Fruktsallad och vaniljglass... MUMS!=)Detta sambo livet skiljer sig mkt från det förra. Då stog det minsann aldrig mat på bordet när jag kom hem.


Nu ska vi sova.
Go natt

Av Nina - 25 januari 2008 22:08

Min alldra bästaste vän här i världen är Charlie! Charlie äger ett skomakeri här i karlshamn, och Charlie har räddat hela min helg! Han tog sig tid och klackade om mina skor nu ikväll fast han egentligen inte hade tid...och inte nog med det, när jag kom o hämtade dom 30 minuter senare, hade han bytt klack OCH putsat skorna!!! Det ni! Så nu är Charlie min dödspolare for life!=)


Vi har äntligen fått tag på 2 modeller till tills i morron! Härligt killar ni är grymma! Den ena ställer t.o.m upp på att gå på Catwalken i kalsonger och fluga...endast=) Fan att man inte kan titta alltså...  ita och jag får helt enkelt berömma honom på kvällens efterfest sen ha ha ha


Näe, nu är det sängen som ropar på mig...mysa med kudden!  Hej hej

Av Nina - 24 januari 2008 22:06

...Satt nyss och MSNade ltie med Pelle...Han kom då fram till att jag kommer flytta in i min lägenhet lagom till grillsäsongen startar. (Pelle och jag blir grannar) och precis utanför vårt hus är den almänna grillplatsen för vårt område...Förstår ni att jag alltid kommre få lukta på grilldoften ifrån väldigt nära håll. Det luktar ju skit gott, något av de bästa dofterna faktiskt. MEN problemet är att grilldoft får mig alltid att bli hungrig.
Jag kommer vara konstant hungrig hela sommaren april-oktober för gudskull!! DET ÄR BADSÄSONG!! Varför göra så här emot sig själv?! jag har ingen bikinikropp från början.. och nu ska hela badsäsongen bestå av hunger för mig...Inte bra.

Jag måste ha 10kg med frukt hemma hela tiden som jag kan äta när grannarna grillar!

Eller kan jag stoppa näsan full med bomull???

Av Nina - 24 januari 2008 20:27

har varit och tittat på tapeter och liknande idag...snacka om att jag fick ångest!!!!! Det finns SÅ många fina tapeter! jag har bestämmt fondväggen till sovrummet iaf...känns bra=) men oj vad mycket fint som fanns...

tittade på badrums golv oxå om jag ska göra badrummet...kan inte bestämma mig om jag ska eller inte... Får nog flytta in och sen fundera på om jag vill göra det eller jag vill vänta längre. Kanske tt projekt till hösten??


Lisa, jag tror vi nog är mera som Sex And The City... inget är tabu att prata om, och det sanckas verkligen om ALLT! Allt ifrån dåliga magar till sex...

hur vill du deffinera ett DH gäng? Älskar att hata varandra eller? i så fall är vi absolut INTE Dh... Vi gillar ju helt kalrt party livet dessutom, så det måste vara Sex and the city=)

Nu har jag inte tid att blogga mera...MÅSTE röja loppan i min lägenhet... Funderar seriöst på att packa ner alla prylar redan nu..och bo i en lägenhet med endast möbler och köksutrustning. Allt pyntel och tingeltangel behövs ju egentligen inte....hinner inte packa i mars...Hur tycker ni jag ska göra??

Av Nina - 23 januari 2008 22:44

jag är fasiken lite pirrig i magen och nervös! haha  LÖJLIGT NINA LÖJLIGT!!!


imorron ska jag titta på tapeter, äta lunch med Ita, följa med Nettan till rådhuset och städa så det är fint här nästa vecka när mikaela flyttar in=)

men nu ska jag lägga mig i badet sen sova=)

Av Nina - 23 januari 2008 22:05

Förestne, jag bara måste säga, Johan Holm är en ängel!!!!!!!!
Vi ska ha modevisning på en bröllopsmässa på lördag. Idag hoppade tre modeller av!! PANIK!! 
Men vi ringer Johan Holm, som snart kan klassa sig proffisionell Dressmann modell. Och han ställer upp, infinner sig tre timmar senare för utprovning av kläder! TACK JOHAN! Du räddade oss! 

Nu saknar vi bara 2 killar till... men en är bättre än noll!!

Av Nina - 23 januari 2008 22:01

okej, jag behöver någon med långa smala fingrar som vet hur de ska böjas!

De måste komma åt i hål och rör som är rätt trånga och med bra sug i...

det jag behöver är någon som kan få in fingret i mitt dammsugarmunstycke...för jag har sugit upp en kapsyl som satt sig på tvären och vägrar komma ut!!!

Dammsugaren låter skit mycket och det är ett vinande ljud som låter utöver det vanliga ljudet...och den suger inte upp någonting typ!! HJÄLP MIG!!!

Av Nina - 23 januari 2008 12:15

Okej, nu har Lisa och jag suttit och diskuterat det här angående bloggandet en del...Folk i min närhet har sagt att jag aldrig hör av mig, och vill de veta något så får de läsa det i min blogg?! SAY WHAT?!?!

Det är i alldra högsta grad frivilligt att läsa min blogg, passar det inte -SLUTA LÄS!!


Lisa har oxå fått skällning av folk angående vad hon skriver. Största delen för att folk känner sig träffade och känner sig uthängda. Men seriöst, om ni inte är nämnda vid namn, hur kan ni då bli uthängda?? Hade man skrivit att Albert Svensson på Väggaskolans BF program är dum i huvudet och trög (Förlåt,om du finns på vägga skolan, är ändast ett exempel...) och inte fattar ett smack, DÅ hänger man ut någon! Men skriver man att somliga i min klass...då hänger man inte ut. Väljer man att känna sig träffad då så vet man väl kanske med sig att man har betett sig på det viset?

Eller har jag fel??



Ovido - Quiz & Flashcards