~*~Moi~*~

Alla inlägg under februari 2008

Av Nina - 28 februari 2008 22:07

...ÄR tungt!


jag lovar er!

Det är inget jag skojar om!
Hedersord!!!



men gud så fint det blir när det är klart!!!

Av Nina - 27 februari 2008 20:28

En fråga...


kan man ta en OD av flour tabletterna "fludent-Lakrits"??

I så fall ligger jag jäääääääääääkligt pyrt till...jag har käkat 400st på en vecka...*Mamma, det läste INTE du!!!*

Förstår ni hur goda dom är?! Jag har dom..eller hade dom...här vid datorn, och sitter och tuggar på dom GODA!!!!!


Den goda nyheten är väl iaf att jag troligen itne kommer få hål på mycket mycket länge....

Av Nina - 27 februari 2008 19:00

Dom gör mig galen!!!!! jag står inte ut mera snart!!! (tur jag flyttar om en månag)

Seriös, VARJE, och jag menar VARJE gång de senaste 6 gångerna jag har tvätt tid, kommer jag ner till tvättstugan..och vad möts jag av då?! Jo, en lapp  "Denna maskinen är ur funktion" URSÄKTA?!?!?!?!? Är det någon som driver med mig?! Och nej, det är inte samma lapp varje gång...men handstilen är ruggigt lik den samma varje gång... men allvar?! Hur svårt kan det vara att tvätta korekt?! LÄGG INTE IN 12kg tvätt i en maskin som tar 8kg!!!!!!! PUCKON!! Endast därför som maskinerna går sönder!!! NÖTTER!!!
Bara för man är avdankade knarkare och dyligt måste man väl kunna med en enkel tvättmaskin!?!?

Kärringen som äger fastigheterna här är ju inte mkt bättre hon. Henne har jag ahft många arga samtal med innan min lägenhet blev uppsagd. KÄRRING!!


-Nina, är du arg idag?
ja, lite. trött, hungrig och förbannad på mina grannar. Annars är det okej. ja jsut det...mensvärk oxå.


En kul sak iaf har hänt idag=) Smsade Roger om han kunde fixa 3 klistermärken till mig som man sätter på ytterdörren "Du glömde väl inte ljusen". Roger ryckte ut i sin uniform under arbetstid och gav mig klistermärkena.=) TACK!

Nicke skrattade så han tjöt när jag visade dom inne på jobbet....Det är en stor bild på bamse, som säger "du glömde väl inte ljusen"  sen fick jag klister märken att sätta på telefonen där bamse är polis, läkare eller brandman där det står "Ring 112 vid nödsituation"  gulligt!=)


Mat? -Ja tack

Av Nina - 25 februari 2008 20:33

usch, tvi, ve och fasa vad räligt!!!!


Hade nyss min första upplevelse med Fallafel. Det var det  vidrigaste jag någonsin har stoppat i min mun! Och då är jag inte kräsen! Men denna otroligt äckliga konsistens tillsammans med märkliga kryddor var en fruktansvärd upplevelse! Sanna mina ord, jag kommer ALDRIG att bli vegitarian!!!!! TVI!


HIT MED KÖTT!!!

Av Nina - 24 februari 2008 22:32

tänk om det var jag som var Carina Berg och fick vara Björn rest skatt ifrån fjol=) Eller Sodastremad o´boy!

Av Nina - 23 februari 2008 19:55

Nu är det som så här, jag är full sketen med saker att göra hela dagarna nu en tid fram över, så jag hinner inte blogga så mkt. men när tillvaron är lite mera normal igen så kommer jag blogga mera igen=)


Jag trivs som fisken i vattnet med mitt nya jobb, skor är livet, så enkelt är det bara=)   


idag har jag dock fått agera sjuksköterska då "Grön"´s son klämde sig inne på jobbet...men tant Nina ryckte in och tröstade en gråtande treåring och kylde ner fingret så sen gick det över. Som plåster på såren fick han en bulle=)


Strax dax för melodifestivalen=) Mys pys!



Av Nina - 19 februari 2008 20:18

hur kan man tycka att trollande tanten här under INTE är rolig?!

T.o.m min mamam tyckte det var lite små kul=)


imorron bär det av till varberg på inköp inför hösten=) Spännande!!
Så nu ska jag gå o köpa en dricka att ha i bilen och lite choklad till tvn ikväll.-.house!=) Tjo ho!


FFöresten, påtal om mamma..hon har hittat hit...via en jobbarkompis?! oj!=)


jag lovar bara att skriva fina saker, jag är en fin flicka mamma, jag lovar=)

Av Nina - 15 februari 2008 23:12

okej, nu är det så här at jag vill verkligen att ni ska tala om hur roligt ni tycker detta är. Är det bara jag som har humor?=) Eller har jag fel humor och alla andra har "rätt"??? 


Kan ni ge detta klipp ett poäng på skalan 1-10, 1 är dötråkigt och 10 är så sjukt roligt!!??

Av mig får det tio plus!!

bar kolla tjejens självdistans, här ser vi någon som bjuder på sig själv...ehh...kasnke för mkt enligt somliga, men fan vad roligt!!!


berätta mera om mina dagar i motala en annan dag... hej hej!


Ovido - Quiz & Flashcards