~*~Moi~*~

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Nina - 22 mars 2009 19:42

Lovar du vara ärlig?

ja


Du heter?

Nina


Smeknamn?

Ninis, Tok-Nina


Låt som du sörjer till när du är ledsen?

Är jag ledsen, så inte väljer jag någon låt just för det inte.


beroende av?

kaffe


Vem behöver du mest just nu?

jag klarar mig bra själv just nu, men sina vänner och sin familj behöver man ju alltid!


vad tror folk om dig?

Att jag troligen har någon form av bokstavskombination som är lite fel... :-)
Stämmer det?

Inte vad jag har fått svart på vitt, men kanske ;-)


Vad får du oftast komplimanger för?

Hmm... min lägenhet, eller att jag alltid är glad.


Vad säger du för att imponera på någon?

haha, jag kan verkligen inte imponera. Blir bara pannkaka och slutar med att jag säger något knas... men man ska väl inte behöva "imponera" med vilja? Man ska väl bara slå folk med häpnad med den man är`??


hur imponerar man på dig?

men humor och personlighet.


brukar du skratta för dig själv?

O ja!


Vad står det i ditt senaste inkomna SMS?

"Ninis:) Du har ju inte svarat. Vad hände? Kram"


Var bor du?

I gott, gott i gott gott staden, där ränderna aldrig går ur ;-)


Trivs du där?

Absolut!


Äger du några Converse?

Yes, två par. ett par vita original, och ett par silvermetall.


Sprit, Cider, vin eller öl?

Vilket som, men hellst rött vin eller öl. Och cider hoppar jag hellst.


Brukar du bli för full?

hehe...men jag har alltid roligt!


Vad har du för mobil operatör?

Telenor at your service.


Är du allergisk mot något?

japp, allt som lever i vatten, pollen, pälsdjur, nötter.... you name it, i have it.


Har du haft sex idag?

nej, det kan jag tyvärr inte påstå.


Nästa mål i ditt liv?

det är hemligt än så länge.
Hur svara du i mobilen?

A, det är Nina


Vem ringde du senast?

Richard


vad sa den du senast pratade med i telefon?

jag kommer strax. Ska bara städa klart.


Antal timmar sömn i natt?

9,5


Sov du ensam?

ja se det gjorde hon!


Brukar du komma i tid?

Jag försöker iaf, sen går det inte alltid enligt planerna


När mår du bra?

oftast.


När blev du fotad senast?

Fredags


Hur känner du dig nu?

proppmätt och lite trött


Vanligaste färgen på dina kläder?

Mycket olika. Ganska mkt i orange-skalan. och lite svart.


Vad tycker du om fötter?

Jo, de är bra o ha att gå på. Ingen fotfobi här inte. Säljer ju skor! :-P


Vem saknar du?

mannen i mitt liv. Hittar ni honom kan ni ju ge honom mitt nummer ;-)


hade du en bra kväll i går?

japp, jag, soffan, myskläder, filt och massa film. Kan det bli bättre?=)


Favorit dryck på morgonen?

K-A-F-F-E


Rakar du benen?

japp, om inte Pickis o jag har "Tolkien-månad"  ;-)


När brukar du gå o lägga dig?

kring midnatt.


Är du blyg?

nej det är väl synd att påstå.


tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Nix. Kärlek kan det först bli när man känner någon. Annars är det en attraktion. och attraktion vid första ögonkastet tror jag på. Men kärlek är djupare än det man kan se.


Har du spytt offentligt?

ja, jag är rädd för det...


Vad skulle du göra om du var kille/tjej för en dag?

Ha sex och onanera. *Säger ni något annat så ljuger ni!!!


Är du nöjd med ditt liv?

ja det är jag.


Är du bortskämd?

nej


Vad gör du imorron?

vet inte. letar stora arga hundar med pelle kanske? :-P Eller plantera min häck på en parkbänk i stan och dricker billigsprit som arbetslösa brukar göra ;-) 


Vad är det värsta du vet?

elaka egostiska människor som inte tänker på andra än sig själva.


Hur mkt pengar brukar du slösa på en vecka?

Olika


Vad längtar du till?

Lördag.


Har du bra vänner och äkta vänskap?

Jag har de bästa vännerna i världen!!


vad är det finaste du fått?

Livet!!
En speciell dag du minns?

När jag tog studenten, och min senaste födelsedag kommer dröja innan jag glömmer.


hur gammal är du?

23
Tycker du om någon just nu?

klart jag gör. Alla mina nära o kära!


Om fem månader?

Så lär jag forfarande tycka om dom.



Vem ringer du när ud är arg/ledsen

Pickis eller Richard


Har du sovit i din egen säng?

japp


Är det okej att gråta?

ja, men välj dina tillfällen. gråt inte över en bruten nagel, finns värre saker.


När grät du senast?

någon gång förra veckan.


Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Köpa något fint. Och ställa till med ett sjutusans party!


Bär du glasögon eller linser?

Glasögon, men inte så ofta som jag borde.



Vill du gifta dig?

Ja, det tror jag.


Vill du ha barn?

Absolut!


Är du bra på att laga mat?

ja, faktiskt


Favorit glass?

piggelin


Tror du på ett liv efter döden?

jag vet inte, jag hoppas det. Men för att vara på säkra sidan så tänker jag leva detta livet fullt ut och inte missa något!


Tycker du om sushi?

Aldrig ätit, men ser slajmigt och otäckt ut. jag gillar kött...



Är du morgon eller kvällsmänniska?

kväll/natt. är ett monster på morgonen


Har du någon gång gråtit dig till sömns?

ja


Biter du på naglarna?

Ja, äckligt nog. jag vet att jag får i mig MINDRE bakterier om jag slickar på toasittsen.


Röker du?

Nope


Senaste låten du hörde?

Aerosmith-lovin in elevator

.

Av Nina - 22 mars 2009 12:36

Sunday bloody sunday...idag är det en vanlig söndag. En sån söndag då jag tycker att allt är skit och bara vill ligga på soffan under filten o glo på dåliga tv-program. Duscha o sånnt där kommer jag nog heller inte göra. Ska överväga om jag ska äta, eller om jag ska skippa det oxå. Japp, så ser mina söndagar ut. skoj va???

Nästa lördag ska jag iaf partaja loss ordentligt. Ska partaja så mkt att jag ska ha ångest tills på onsdag, MINST!! ;-)


Nej, nu har jag varit ifrån soffan för länge.

Ovido - Quiz & Flashcards