~*~Moi~*~

Alla inlägg under maj 2009

Av Nina - 31 maj 2009 23:01

Här ligger jag och laddar batterierna inför en ny vecka:)

Av Nina - 31 maj 2009 18:23

Fis-maskinen i all sin glans....
Dessutom spelar han oskyldig, ser ni det?!

Av Nina - 31 maj 2009 18:07

Vi åt igår. Vi åt verkligen igår!!  Det slutar med att pelle sitter med hela munnen full med mat och tror han har fått svininfluensan och mår illa :-)


När jag hade ätit 2 köttbitar så tittar bara Jimmy och flinar och påpekar att jag ser mätt ut och att det finns minst lika mkt kött till var... pelle påstår att han inte alls är mätt. "Det är som att kasta småsten i en brunn" satt han o sköt om...lite senare så var han inte så kaxig ;-)


Jag åt tills jag trodde jag verkligen skulle dö. Men nej, jag orkade inte äta min ranson kött. Men det var inte mkt kvar.


Om det blev något kött över på det där 2,2 kg kött?

Nej, så klart inte. Vi är rutinerade vi.


det finns bilde på denna tillställning med kött-överdos. Men vi får se om min telfon vill som jag senare...



Av Nina - 31 maj 2009 15:41

Smelly dog, smelly dog, what are the feeding you....???


Till er som tror ni har känt en riktigt äcklig fislukt, ni har ALDRIG ALDRIG varit i närheten av vad jag är idag!!!! Leo har förpestat hela min lägenhet, så jag får nog slå ut en vägg mot gräsmattan för att ha en möjlighet att vädra ut detta....!!

Jävlar vad det luktar!! jag tror hunden håller på att ruttna inne ifrån! Det kan inte vara normalt!

Konstistensen på det som kom ut han när vi var ute o gick... det var inte hellt normalt...


Nu rapar han oxå... Fresh...  


Om ryktet, sådan husse/matte sådan hund stämmer. FAN VAD GLAD JAG ÄR ATT DET INTE ÄR MIN HUND då!!

Av Nina - 31 maj 2009 11:52

Snart kommer den främre hulliganen hit. Ska vara lite "barnvakt" idag ;-)

 


När jag är barnvakt tycker jag om att gå till lekparken, för där får jag med leka... men det står skyltar att man inte får ha hunden där. Tror ni jag kommer undan om jag hävdar att jag är hans faster. Och barnen i Amsterdam ser lite konstiga ut...?


Jag chansar.




Av Nina - 30 maj 2009 19:38

jag vet att det är du Lina....Först misstänkte jag din kära kollega "friss" men nu vet jag att det var du;) Och filten har blivit en vandrings pokal emelllan ballkongerna. jag kastade den till oskar, som nu tänker kasta vidare!:-P

Din buse!!! :-)

Av Nina - 30 maj 2009 08:11

Where the hell är solen?!


Bara undrar, hur kan de lova strålande fint sommar väder med värme o allt, och sen är det itne det??? Är det itne lika bra de säger tvärtemot vad de tänkte de där metrologerna, verkar bli mera rätt då....


Vi som ska grilla idag o allt...!!  Det blir bara på med regnkläderna för grillmästaren då ;-)

Av Nina - 30 maj 2009 08:10

...Jo....vem e du da? Jag antar att du har kastat dit den då..? Nästa gång föredrar jag Pripps Blå i ÖL form..inte som filt... (som grannen dessutom fick....)


Ovido - Quiz & Flashcards