~*~Moi~*~

Alla inlägg under juli 2009

Av Nina - 30 juli 2009 22:08

Så, då har nsätan denna veckan oxå sprungit förbi mig i en jävla fart.

Brossan har ju flyttat hem till karlshamn igen, så det har varit några timmar hos honom, och hjälpt han komma i ordning. Blir super mysigt i hans lilla gårdshus=)


Igår tittade jag på min första Wallander film. Japp, jag har inte sett en Wallander film innan. Men nu har jag, och kommer absolut se flera.


I tisdags så sa jag upp mig ifrån mitt jobb. Så nu har jag 1 månad uppsägning, sen är jag tillbaka på Dressmann igen. Känns bra:-)


ja, det är väl den snabba varianten på denna veckan. Jag är så toktrött idag att jag ska minsann ta och lägga mig nu (har redan sovit 3 timmr på soffan...)

Sovgott.


Av Nina - 28 juli 2009 00:16

...har den där sidan som min pappa kallar för "dampungen" slagit till....Vill man vara lite blygsammare i sin benämning så kan man även kallar det för högst impulsiv. Och TOTALT utan ögonmått...


Johan och jag var på IKEA en tripp igår och fixade en massa saker som han behöver i sin lya nu när han flyttat hem till Sverige ifrån Amsterdam igen. Och när vi var på badrumsavdelningen så kom ju fröken Carlzon på att "hmmm....jag skulle behöva ett nytt badrumskåp *tittar runt* Det där blir bra."


Det blev inte bra.




Av Nina - 25 juli 2009 23:20

just nu har jag lite bloggtorka känner jag. återkommer nog på måndag eller så med ny energi:)



Av Nina - 24 juli 2009 17:26

Japp, på måndag är det dax. Efter lite funderingar så har jag bestämmt mig att på måndag får det ske. Så det så.

Känns bra:)


Idag är det däremot fredag, skönt att det äntligen är helg igen. Denna helgen ska dock bli lugnare än förra helgen tänkte jag mig. Kanske;-)


johan och Leo är hemma i från Amsterdam nu. Snart inflyttade och klara i lägenheten oxå. Leo är säkert eld och låger över att det finns en trapp han kan springa upp och ner i..haha...



Av Nina - 23 juli 2009 19:25

Dagens roligaste telfonsamtal får lilla Majsan står för. Hon är på semester någonstans i tjottahejti ovanför Göteborg någon stans. Kanske Luleå? Britta o Martin är så klart oxå med...men iaf.


Hur som hellst ringde hon nyss och sa

"Nina tagit min bapp och dele-dån!!"


*Nina har tagit min napp och telefon


Se där ja. mer än jag visste, jäkla kleptoman är vad jag är. Att jag inte ens kan låta bli små barns saker. *pisk på fingrarna*

Av Nina - 21 juli 2009 20:29

Idag har jag utvecklat en Kalsong-fobi.

Jobbigt att ha som singel.

Får helt enkelt hålla för ögonen och säga "AV med dom NU!!" 



packat upp väääldigt mkt kalsonger på dressmann idag, som jag skulle försöka hänga upp lite snyggt i färg och så... jo tjena, det har tagit hela dagen, och ändå är jag inte nöjd. Jävla kalsonger.



Av Nina - 20 juli 2009 22:39

Så där ja, då var man på benen igen och återhämtat sig hyffsat efter festivalen!!


6 dagars party, och på 7e dagen gjorde jag som Gud  -jag vilade. Det förtjänar Gud och jag efter allt vi åstakommer tycker vi. Så det så.

Östersjö 2009 tillhör lätt toppen på topp 3 listan över de roligaste Östersjöfestivalerna. Varje dag var riktigt kul.

Saker man väntat på länge, hände. Saker man inte väntade på hände.


Finns en ryslig massa bilder oxå, men det får komma en annan dag för nu ska jag krypa ner i min säng med min nya bok och läsa tills jag inte orkar läsa mera eller boken är slut.

Av Nina - 15 juli 2009 19:06


Detta har vi sållt på Dressmann idag. Kramar från Alex för 20kr/gång.  Men det var ingen som köpte, så jag tyckte synd om Alex, så jag köpte en innan jag gick hem, så han blev så glad så;-) 

Tror folk trodde att vi skojade, det gjorde vi absolut inte. Det var på allvar. Pengarna skulle vi skänka till rädda barnen...


Nu ska jag dricka massa öl!   Hoj på er






Ovido - Quiz & Flashcards