~*~Moi~*~

Alla inlägg under juli 2008

Av Nina - 31 juli 2008 19:06

Det är min näsa! I promise!  Även om den har en ganska exakt liknande röd nyans som solmogna tomater har... 


Härligt med semester!

tror jag ska satsa på det nästa år igen.

Av Nina - 30 juli 2008 22:53

Hmm..nu vill jag gå på någon tillställning där jag kan ha användning för min svarta spetsklänning känner jag. Förutsättningarna är fortfarande att det ska vara alkoholfritt...iaf för mig...

Men jag vill ha LBD och svarta pumps och känna mig så fin, så fin...


Vad säger ni om en Black-tie fest i morron?

Torsdag passar mig ypperligt, inget bra på tv.

Av Nina - 30 juli 2008 18:17

jag blir så jävla förbannad. Varenda idiot i denna staden har tydligen tappat allt sitt trafik vett!!!! Ett under att de vet vilken sida av vägen de ska köra sina bilar på...!  (Ja, jag vet, jag har inget körkort. Men det spelar väl för fan ingen roll, jag kan iaf reglerna!!!)


ALLA och jag menar ALLA(!!!) vet väl att står det någon vid ett övergångställe då ska man stanna sin lilla bil o släppa fram denna någon. Är man smart så börjar man bromsa in lite tidigare, så personen som står vid övergångstället vet om att jag faktiskt tänker stanna denna gången och inte bara skippa i reglen, så hinner personen över vägen och trafiken kan flyta på smidigt utan trafikstopp.


GÖR FOLK I KARLSHAMN DET???   NÄE!!


och det kan jag informera om, att jag är då inte sugen på att springa rakt ut ivägen när det kommen ågon och kör och inte visar att de tänker stanna för mig. Utan då får de ju tvärnita, och då glor de skit surt!


Och en annan grej. Om jag LEDER en cykel, så GÅR jag...då ska ni STANNA! 

Men det gör inte folk! Folk tänker *Cykel, då behöver jag inte stanna vid övergångstället* 

Okej, det köper jag OM JAG GRÄNSLAR FANSKAPET!!!

Jag blir så jävla förbannad!!



*

Av Nina - 28 juli 2008 23:47

jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill JAG VILL!!!!

men varför fegar jag alltid?? Snälla förklara det för mig!

För jag vill verkligen, ÅH VAD JAG VILL!!

Av Nina - 27 juli 2008 17:27

Och ingen annan superhjälte heller...


Stukad, svullen fot... blåmärke på vänster knä. Slagit hål på högerknä, skraptsår på foten och axlen.


vad hände?

Av Nina - 25 juli 2008 21:59

...på att jag är smärre sinnesjuk!!!


på en månad minus 1 dag dessutom... har jag skickat 425 SMS!!

jag måste vara telenors bästa kund...

3

Av Nina - 25 juli 2008 20:35

tre veckor sen..visst...men vi har alla olika uppfattning om tid o rum.

Av Nina - 25 juli 2008 19:16

Alvarligt, jag är riktigt irreterad över missen med min godispåse!!
Kan jag reklamera skiten os äga jag vill plocka nytt?


Någon har våldtagit min godiskväll. JÄVLAR!


Ovido - Quiz & Flashcards