~*~Moi~*~

Alla inlägg den 30 mars 2009

-

Av Nina - 30 mars 2009 21:13

absolut inte på bättre humör nu... Men jag kan ha lokaliserat vad felet är...

jag har börjat käka lite starkare allergitabletter nu när våren är här...och de brukar alltid göra mig lite grinig innan jag har vant mig...

Men jag har iaf vett att hålla mig för mig själv.

orkar inte ens prata i telefon.

Av Nina - 30 mars 2009 16:24

idag är en sån där tråk dag, då ingenting är roligt. Och jag vet inte vad jag skulle göra för att det skulle bli kul heller för den delen...

Men absolut ingenting känns kul idag. Hungrig är jag, men inget i kylen/frysen/skafferiet är tilltalande. Och att gå och handla är inte heller tilltalande. Vet inte vad jag vill äta. *suck*


Kan man välja att bara sova bort en hel dag och hoppas på att allt blir roligare och mera inspirerande i morron???


Ovido - Quiz & Flashcards