~*~Moi~*~

Alla inlägg den 26 mars 2009

.

Av Nina - 26 mars 2009 23:27

Good night! Sleep tight!!


Jag ska satsa på att sova på diagonalen i natt. Underbart när man har en 180 säng heeeeelt för sig själv...hehe...


Hör ni något om en tjej från Ronneby som är spårlöst försvunnen, så behöver ni inte oroa er... Hon tiggde säkert om det ;-) 

 *just kidding....lite iaf;-)*

lyx

Av Nina - 26 mars 2009 21:49

Jag bestämmde mig för att det inte blev kaffe för mig o pickis ikväll. Jga bestämde mig för att bjuda henne på lite lyx i vardagen istället. Tyckte edt var något vi var förtjänta av. Det blev rödvin, och grönsaker med dipp. Mysigt.  Sen har vi löst ett och annat I-lands problem=)  Vad vore världen utan oss??=)

 



Av Nina - 26 mars 2009 17:57

*Miss li....*


idag har jag varit o käkat lunch med min lilla britney!! *vink vink britta;-)* Det var länge sedan vi gjorde det! men idag så slog vi på stort, och vi slog på stort och drack cola oxå!:-)

Och på lördag, då ska vi gå ut... och jag rekomenderar er att stanna inne och låsa dörrarna, för vi är på G!!!  Ita ska vi med sparka fart på, hon ska få dricka ut stora glasen...tror jag någon guldfisk-skål vi kan låttsas är ett vinglas ;-)


nej, nu ska jag sätta upp min tavel list, och dricka kaffe med Pickis!:-)

Hon fick inget kaffe igår, för det hade jag o min granne redan druckit upp*mohaha*

Ovido - Quiz & Flashcards