~*~Moi~*~

Alla inlägg under april 2008

Av Nina - 26 april 2008 19:18

heeeeeeeeeeeeej!
Lördag igen...och vi vet ju alla vad det innebär... men nu är det en farlig kombination som gäller....  Jag, Ulrika(redan här livsfarligt), britta, Nettan och Mikaela! oj oj oj   det finns bara en sak att säga om detta...

HÅLL I HATTEN KARLSHAMN FÖR NU J*VLAR BÄR DET AV!!!!

Som sagt, fortfarande inget internet/dator hemma...där av inga bra uppdateringar av bloggen....men det kommer=) I promise!!!


nu har jag iaf fått mitt sovrum färdigt så nu bor jag där inne=) TJO HO!!!=)

nej, nu ropar vinet....   tjineling alla glada vänner!!

MAKI: jag skriver en annan dag, hinner inte nu=(


hanna: Spara för gudskull så det kan bli en dunder fest=)

Av Nina - 17 april 2008 17:58

...i´m bloggar!!

Torsdag kväll, Nina har huvudvärk...kan bero på att min säng granne består av en dunk lacknafta...NEJ! jag har den inte I sängen jag har den brevid sängen...för det är ända stället den får platts på!

Jag tycklte jag bodde i ett KAOS innan jag flyttade... JO TJENA!!! Helvete vad fel jag hade!!    NU bor jag i ett kaos...det är förjävligt att bo hos mig just nu!! Stackars lilla söta Mikaelak som snart kommeo ch ska dela detta kaoset med mig..men skti samma...vi ska ju inte vara så mkt hemma=)



det luktar instängd ärtsoppefis hos anette...*örk*...Anettes kommentar: Men, det är ju bara min söta lilla rumpa som har fisit=)...Inte för att det gör dela hela bättre för min söta lilla näsa...;-)


HA HA HA HA HA HA


Nu är det för drink och sen är det harrys och käk med fröknarna som gäller.

Av Nina - 12 april 2008 22:13

Nu har viförfest hos anttet!!   jag, nettan, Anders, Johan, Livve, Richard och Robert, ochvi har alla gjort fina pärlplattor som vi har strukigt på! ha ha ha  SKÅL!!

Av Nina - 5 april 2008 20:48

He he är hemma hos mamma o pappa en sväng. Mamma och jag har varit och köpt golv på IKEA idag.


Händer inte så mkt i mitt liv just nu mera än att jag renoverar för hela glatta livet!! Kommer bli såååååååå fint när det blir klart=)

Annars 'r det jobb som gäller=)


Nu ska jag få mat av mamma...thank goooood!

Presentation

Omröstning

Ska jag fortsätta Blogga?
 Absolut!!
 Hell NO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards