~*~Moi~*~

Alla inlägg under december 2008

Av Nina - 31 december 2008 12:33

japp, Pickis och jag drack ju då rödvinet som skulle vara till såsen igår... det finns rödvin i såsen oxå, men inte lika mkt som i oss.

Vi skulle träffas och äta frukost idag vid 11.00 och sen färda allt annat inkl. oss själva. klockan är nu halv ett, och vi har båda precis klivit upp ur våra respektive sängar..Så man kan säga att vi ligger lite efter schemat. Men vi hade roligt igår ;-)


Nu ska jag ta och tömma diskmaskinen tror jag...

Jag väntar ltie till med morgonkissen tror jag :-P

Av Nina - 31 december 2008 01:07

Vi skulle göra rödvinssås ikväll som vi ska ha imororn...känns som vi drack upp det mästa av vinet....går det att servera ulversås på nyår??

Av Nina - 30 december 2008 23:42

Dagens Alli/pickis:  Storstrumpa och syster yster!!!


Hopa: ?! HAHAHAHHAHAHAH?!?!?!

Av Nina - 30 december 2008 20:00

Jaha, då har man fått feber oxå.  Fan, livet är bra underbart idag alltså.

Av Nina - 30 december 2008 18:21

jag har ont i mina fötter, det var jätte mkt folk på jobbet idag,s prungit som en tok, han inte ens ta hela min rast=) Vilket dock är jätte roligt, men nu ha rjag ont i fötterna...dåligt skoval i morse mitt i all deppighhet.


Är fortfarande inte på topp. Men känns lite bättre, och snart kommer Pickis. Då ska vi prova vinet inför i morron...vi vill ju inte råka ut för att det skulle vara något fel på vinet på självaste nyår menar jag ;-)


Nu ska tvätten hängas in så jag slipper straffet.


Hoj

Av Nina - 30 december 2008 11:19

Åh, det blir fan inte bättre heller.

Snarare tvärtom. Ska det sista på 2008  blir skit? Innebär det att 2009 börjar bra?? jag hoppas det.


Det är svårt att deleta ifrån hjärnan. Tror jag ska satsa på att blåsa hela hårdisken istället och inte spara något på en extern. ALLT, ALLT ska bort!!

Av Nina - 30 december 2008 10:18

jag har inte hängt in min tvätt... Måste göra det innan Pickis kommer ikväll så jag slipper straffet!!! För gudbevare mig väl, det är inget telefonsamtal jag vill utföra, speciellt inte idag.


i övrigt vaknade jag klockan 8 i morse, och var väl på ett så okej humör man kan vara klockan 8 när man upptäcker att elementet i sovrummet är avstängt och det är svinkallt.

Nu har detta lite halvjämna humör sviktat och blivit en mindre deppriton/deperetion/Deppiretion (Allvar, hur i helvete stavas ordet?!?!)

jag har blivit deppig. vet inte varför, men inget känns på topp nu. Inga kläder är roliga att ha på sig, det är inte roligt att plocka och fixa inför morgon dagen, det är inte spännande för två jävla ören att masa sig utanför dörren (vilket jag måste för jag ska faktiskt jobba...)


Apa.

Av Nina - 29 december 2008 23:10

Idag har jag varit inne i princip varje butik i hela stan och letat efter hel svarta servetter till min nyårs dukning. Finns ta mig tusan inte någonstans alls!! Det fördärvar ju hela dukningen nu!! Så jag har fått tänka om när Pickis och jag var på Citygross, det fick bli cerisa/oranga servetter...


Vi har handlat all mat till nyår oxå. Alltid lika spännande och se hur mkt man har glömt när man väl står och lagar maten sen...ofast har man glömt något.


Annars har Pickis och jag legat och tetats på soffan och richard kom och kokade kaffe till oss=) Sen har Richard och jag promenixat en runda nu ikväll: kallt, men riktigt härligt!!

Nu ska jag hänga in all min tvätt, annars får jag utföra ett straff i morron, och det vill jag icke sa nicke.

Ovido - Quiz & Flashcards