~*~Moi~*~

Alla inlägg under november 2008

Av Nina - 30 november 2008 13:42


jag är trött!!


Av Nina - 29 november 2008 23:12

vad som!! jag kör precis vad som!! VÄLJ!!!

Av Nina - 29 november 2008 15:33

okej...detta är kvällens plan nu..

  • öppna en öl
  • starta diskmaskinen
  • duscha
  • fixa håret
  • sminka mig
  • välja kläder
  • ta ett glas vin med Pickis
  • gå hem till pelle
  • Party=)
  • något ställe
  • mat
  • hem

Låter detta som en bra plan tror ni?? Jag tror absolut det!

Ikväll är det min kväll!!!

*För dagen har deffinitvit inte varit min dag...

Av Nina - 29 november 2008 14:33

party party.

rödvin och mat. Återkommer senare.

Av Nina - 29 november 2008 00:57

Så jag har en kompis, som jag bor granne med, jag lämner inga namn;)

Som Pickis och jag var o hämtade på julbord i Olofström nu ikväll. Dena kompisen var väldigt glad i hågen och har sagt många fina saker...hahaha...


-Skrikit  "HIGH FIVE MR FULLGUBBE" efter en stackars kille

-Konstaterat att vägverket svänger vägarna åt fel håll...

Och min personliga favorit...

-Konstaterat att det är väldigt mkt slöseri med asvalt för handikapsrutor, för det finns ju inte en rullstol som är så stor att den behöver så stor ruta.


Det ska bli spännande att se hur glad grannen är i morron=)

Av Nina - 28 november 2008 19:46

Det är kvällens största fråga.

Pickis och jag gick genvägen genom "skogen"...det var mörkt där. Där rastar folk sina hundar. Har vi jord eller hundskit under skorna tror ni?

Jag hade JORD....Pickis?? Hundbajs så klart.


jag: Varför gick vi egentligen genom skogen??
Pickis: Vi skulle kolla om den var otäck, det var den nog inte, för vi gick in. och nu är vi ute.

Av Nina - 28 november 2008 11:31

jag har kollat lite med brossan nu angånende hur vi gör med julen nu och att han är utlänning...äter han fortfarande fläsk? Äter han köttbullar eller ska han ha falafel?  kanske enklast om vi kör Ramadan???



Av Nina - 28 november 2008 11:08

Hello Sweden!
Holland calling!

Ovido - Quiz & Flashcards