~*~Moi~*~

Alla inlägg under december 2007

Av Nina - 31 december 2007 14:41

Lisa, det är klänningen som är på bilden i förra inlägget, den fick följa med i lördags oxå.



Vi har föresten stora planer inför kvällen om Anettes granne kommer och ska tjabba igen. Då slänger vi av oss kläderna och öppnar dörren i bara underkläderna, då lär han inte kunna komma på något att säga! 6 halv nakna tjejer i hallen...?? vad tror ni?

Av Nina - 31 december 2007 14:32

...jag tjurade lite i lördags, gav mig fasen på att jag minsann inte alls skulle gå ut på lördagen oxå...skulle få räcka med tisdag, fredag och nyårsafton tänkte jag. Men jag lovade ju att de skulle få sitta hemma hos mig och förfesta efter som anettes granne är knäpp... jag lyckades hålla mig till 22:00 sen tog jag med en öl och hängde med ut, vi hade så jädra roligt så jag kunde ju bara inte missa resten av kvällen bara för jag hade bestämt mig för soffan...(!)

Detta hände:

-Livve åt hundkex... Som vi (jag, mikaela och nettan) hade köpt på ICA tidigare under dagen bara för att se om någon åt... livve åt. ha ha

-Mikaela planerade att hänga upp en kille i en grantopp.

-Jag skrattade så jag inte fick luft när jag skulle berätta om min kusins bravader angående ett strömförande staket på en nattklubb.

-Anette drack rödvin från en tampong...(sjukt dålig utmaning)

-Martin lärde oss spela "fylle tennis" vilket var väldigt svårt att förstå för anette att man inte kan lobba på servern...*hi hi*

Och 10 ggr ungefär fick jag äta upp det faktumet att jag hde även köpt rödbets-sallad inne på ICA, utan att jag vet varför...


Kul hade vi iaf!


Igår kväll begav vi oss hem till Rebecka i Mörrum för lite söndags mys och mat förberedelser till ikväll. Vi spelade Rappakalja, och gissade hej vilt medans vi drack julmust!=)

jag skulle förklara Deprimerad med andra ord för Mikaela så jags äger "Jag är det deffenitivt inte, men anette kan tyckas vara det ibland .... "SMART" vrålar Mikaela då...tack för den kompis!=)

Jag skulle förklara Muskel för Mikaela och säger "Jag delar upp ordet i två, det ena är ett litet djur som springer runt i källaren. och hela ordet är något som anette ev. har ont i" (hon har ont i sin axel, mikaela tror det är något i musklen) "MUSEN" Ropar Mikaela helt överlycklig.. Hon tror med andra ord att anette har ont i musen! Sjukt kul!!!=)

Vilken helg!=)

Undrar vad som händer ikväll??

Av Nina - 29 december 2007 18:45

Helt jävla otrooooligt!! Jag fick stryk igår....en knytnäve i tinningen och på örat! Stog på dansgolvet och dansade med Ulrika och Roger och SMACK så fick jag ett slag och Ulrika slet tag i min arm och Roger lyckades ta tag i mig så jag inte trillade bakåt. En jävla utlänning (nej inte nazzist, men för fan kom igen!) skulle slå sin ex-flickvän för hon inte ville prata me dhonom...men han missade henne och slog mig istället...som tur var tappade han väl lite av kraften för jag har inte fått något blåmärke, men jag är iaf öm...! Det sjuka är att mamma och pappa har precis åkt till Puerto Rico och hinner inte ens lämna sveriges flygplats förens de får ett sms av mig om detta...sist de var i väg fick jag en spark i huvvet och hade hjärnskakning...De måste nog ta med mig nästa gång! he he


Vi var ju iaf på Ågatan och åt med Mikaealas föräldrar tidigare på kvällen, mycket trevligt! De fick höra en massa dummheter...ha ha...

Sen kom Martin Ambulans (Majas pappa) och ger oss patientbrickor så vi ska kunna komma in på den nedre nattklubben som är abonerad för blåljusfolket...hade man inga sånna brickor runt handleden så kom man inte ner där...=) Tack Matin!=) Billigare bar var det oxå där...he he... Jäkligt roligt hade vi! Allra hellst åt Britta som blev sketa full!=)

Vi sitter vid ett runt bord, Marcus(cityvakt)jag, Britta, någon polis och Ulrika. Så säger Britta "Nu går vi och dansa" "Ja, men drick upp ditt vatten först" (En pint full med vatten, för hon var sket full och kunde knappt stå upp) Vad gör britta då?! Jo, slänger vattnet över axlen och smäller ner glaset i bordet igen och säger "Så, nu dansar vi" Polisens ögon var nog en halv meter utanför huvudet och vände! ha ha Ulrika och jag skrattade så vi höll på att dö!!  men Ulrika och jag lyckades faktiskt hålla oss rätt nyktra, anansr brukar vi bli redlösa när vi festar ihop.. duktiga är vi!=)


Ikväll kommer Nettan, Mikalea, Livve och en kompis till Livve. Lovade de fick sitta här och förfesta innan de går ut, men jag ska minsann inte gå ut ikväll. Skönt!


112

Av Nina - 28 december 2007 17:56

Jaha, här sitter jag med en cider i handen och väntar på att Ulrika ska komma så vi kan gå ner till ågatan och käka lite med Rebecka, Anette, mikaela och Mikaelas föräldrar. Sen ska vi partaja loss..det är blåsljuskupp odag så bara massa poliser, brandmän och liknande ute....*mmm*

Berättar om vi hade kul i morron...


Hoppas vi blir tagna av polisen....;-)

Av Nina - 26 december 2007 23:38

Bilden nedanför på de som pussas är Richard och Anette...jag är inte inblandad i den pussen mer än som fotograf! ha ha ha

Av Nina - 26 december 2007 00:46

.... allt jag behöver säga inna jag somnar är... "So close, but yet so far"...hoppas på bättre lycka nsäta gång...

Av Nina - 25 december 2007 21:13

Glögg kan göra att det händer oväntade saker...he he

Av Nina - 25 december 2007 16:11

Ikväll blir det party, men porrklänning ska få följa med ut på stan!...om jag inte fegar ut i sista sekund...

Ska bli kul att gå till hotellet för en gångs skull!

Imorron ska jag börja jobba klockan 7 (Plocka fram rean) och antalgien vara sleten och bakis...  Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards