~*~Moi~*~

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Nina - 19 mars 2009 17:37

Dagens lilla visa blir denna gamla kiosk-vältaren,

 fast i en bättre tappning!

Av Nina - 19 mars 2009 17:06

Just nu har jag så ofattbart tråkigt att jag tror snart jag börjar gnaga på mina egna fingrar för att få något att göra...

Eller, göra o göra, jag har egentligen o göra ju...sitter med fiskeriet. Men just nu är jag så trött på siffror och fiskeutrustning att jag skulle kunna skrika rakt ut!  *Allvarliga hot detta....*


Men imorron är det fredag iaf, skönt det. Undra vad man ska hitta på i helgen? Någon som har några förslag?

Eller ska jag gå o köpa en b´n´b och se om jag kan svepa den på en kväll??? Jag kanske kan det? 3 Liter kan väl inte vara några probs lixom...;-)


Hungrig är jag med!! Undra om det är internationella "Nina gnäller järnet"-dagen idag...börjar tro det faktiskt.

.

Av Nina - 19 mars 2009 15:50

jag är en feg fegis jag. Så är det.
Så nu har Pickis utmanat mig... Om jag inte gör en sak jag "måste" göra, så kommer jag få plumsa i och bada i Näsviken nästa fredag....


jag hoppas på en solig vecka, så det inte är så kallt....


Och sen får jag inte städa min lägenhet på 6 veckor...och under dessa sex veckor måste jag äta falafel 1 gång i veckan...  JAG AVSKYR VEGAN MAT!


Någon som vill bada med mig???



Ovido - Quiz & Flashcards