~*~Moi~*~

Alla inlägg under mars 2008

Av Nina - 29 mars 2008 23:54

Ja, så här lever jag just nu...KAOS!!!


Men i morron går flyttlasset=) Sen bor jag i ett annat kaos ett tag...bland slipdamm och liknande..


Så nu är jag utan internet ett tag...så det blir dåligt med bloggande...men snart så är jag tebax..he he=)

Av Nina - 27 mars 2008 21:26

Pribo AB gå och släng er i väggen!!



har inte varit annat än problem med dom. De lyssnar inte för fem ören, utan kör på som de alltid har gjort sedan nitton hundra frös ihjäl!!

Av Nina - 27 mars 2008 20:13

I´VE GOT THE KEY!! IT`S FINALY MINE!!!!!!!

And I Love it!!!!!!

Av Nina - 26 mars 2008 21:32

Idag har mammsen hjälpt mig att rensa förrådet. Slängde MYCKET!!!


Skänkte ca 50 par skor...japp...50 par...till Erikshjälpen och allt vad det nu var...Känns bra=)


Men fy och åter fy vad tråkigt det är att packa! längtar till skiten är över!


Har iaf fått medhåll ifrån många om att personalen på Colorama SUGER!!

Av Nina - 25 mars 2008 22:32

packar, packar, packar, packar...!!!

Fy fanken för personalen borta på Colorama på Servus Österport säger jag bara!!!!   Jag och mamma var där bort idag och skulle titta på tapeter, golv och liknande till lägenheten idag.

Vi var de ända kunderna i hela butiken och de var FEM stycken i personalen, TROR NI VI FICK HJÄLP?!?!


NEJ!

Det fick vi minsann inte! Jag försökte ta ögonkontakt och allt med flera stycken av dom, men de hade väl inte tid att hjälpa oss för de stog bakom kassan och diskuterade påskhelgen. URSÄKTA?! Kunde de inte gjort det efter att iaf frågat om vi ville ha hjälp? De såg att vi studsade fram o tillbaka mellan golv och tapeter och liknande. Sånnt stör jag mig på så jag håller på att dö! Tillslut var jag tvungen att fråga efter en sak, men då fick mamma få fram för jag hade bara varit otrevlig och talat om precis vad jag tycker om sån butikspersonal. Är det för mycket begärt att folk som jobbar i butik är service inriktade?????


Dagens ris får alltså personalen på Colorama, på Österport.

Nu ska jag fortsätta packa...inte roligt alls. Men idag fick jag nycklen till förrådet iaf=) Och på torsdag eller fredag får jag nycklen till lägenheten!! JA!!!!!!!!!!!!!!!!=)

Av Nina - 24 mars 2008 18:52

Ja, då var en påsk och en helg till ända...


Fredag: Shoppiloppade vi nere på Väla Center i Helsingborg...Gina Tricot har aldrig varit sig likt efter att vi fyra stormade in där. Vi fikade på ett litet fik som hade de godaste Vanilj snäckorna jag någonsin ätit! Anette drömmer om dom ibland..men det är ju anette det...

Jag hittade äntligen en sånn lampa som jag vill ha!! Den är såååååååå fin!! Synd att Ruh är så liten att det blev rätt trångt i bilen...ungefär som IKEA trippen med Livve...he he....

På eftermiddagen blev jag lite dålig=/ Så jag bäddade ner mig och myste på soffan hemma.


Mikaela och jag skulle gå på toa...hon ser skylten på dörren och blir förvirrad...hon tror det är en fisk, fast det är en skylt som visar att det finns skötbord...en bebis med andra ord=)


Lördag: Vi började med att fika på Briggen -Latte och en kladdkaka, SÅKLART!=) och lite käk.

Sen blev det hem och göra sig najs till kvällen. och hur den gick till har jag ju redan skrevit...många lustiga citat vi aldrig kommer glömma myntades den kvällen. Skoj=)


Söndag: Käkade vi frulle hos Anette, sen bjöd vi hem Fröken Stefan på tacos. Sen gick vi hem till fröknarna och tittade på film.. världens sorgligaste japanska teknade film tittade vi på! SÅ HEMSK! och jag lipade...så klart.... han tände ju eld på sin döda lillasyster=(

Sen såg vi en annan film med han från Scrubs. 

För att få lite mysigt tände fröken Stefan gravljus...ha ha ha ha....sjukt kul! Det är tre sjukt roliga speciella killar de där fröknarna...på ett bra vis!!


Måndag: åt vi frukost ihop, sen följde vi mikaeal till tåget, och så var denna vistelsen slut=(


Av Nina - 24 mars 2008 12:52

Ja jag får väl börja med att säga att det finns EN bra granne i detta huset iaf!!


Börjar dagen med att Mikaela och jag stiger upp och håller på att fixa lite frulle när det ringer på dörren...

*konstigt, när jag ringde Anette för fem minuter sedan och bad henne ta med en kopp om hon ville ha kaffe så låg hon fortfarande i sängen, så inte kan det vara hon...*

...Nej, det var inte Anette utan där stog min granne och undrade om jag hade tappat pengar...


Jag: ehh....ja det har jag nog gjort...

Han: Ja, för jag hittade en hel bunte med 20 lappar utanför din dörr igår morse...

Jag:..ehhh...ojda...ehhh...ja...du vet...jag var väl lite glad i hågen när jag kom hem i lördags natt....ehh...och jag hade dom i fickorna...ehh....Tack!


jag kunde ju inte säga som det var till grannen...då hade han ju dumförklarat mig helt...

Skulle jag berättat hela sanningen skulle det låtit så här


Jag: J"o, jag var väldigt full, och när jag är ute stoppar jag alltid mina pengar i BHn, och när jag kommer hem och fortfarande är så full så brukar jag börja klä av mig redan ute i hissen så det var därför jag tappade pengarna som låg i BH´n. Tack så mkt för att du kom med mina tutt-pengar."


jag valde den censurerade versionen till grannen...


Tror jag måste söka hjälp för det där att jag inte väntar med att klä av mig tills jag är inne i lägenheten... undra om det finns något för AFN -Anonyma Fylle Nudister.

 Tack o lov händer det inte varje gång.


Ovido - Quiz & Flashcards