~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 mars 2009

.

Av Nina - 24 mars 2009 23:39

Nu ska jag nog ta o sova...ska bara försöka sluta nynna på "men men men men menly men men men...." i huvvet...rätt störigt faktiskt!!   Speciellt om man missar avsluta där avslutet är, och måste börja om....*tvångstankar när de är som sämst*.... Neverending stooooooooooooory!!!

.

Av Nina - 24 mars 2009 23:17

okej, idag har jag äntligen varit och hämtat värstaste coolaste tapetproverna som jag ska göra tavlor av. Asballa!! *Liten parantes till gubben från igår, jag ska göra dom själv!! Och dessutom ska jag sätta upp tavel listen de ska stå på SJÄLV!!*


Annars har jag varit på jobbet idag. Och sen tog jag en liten fika pause på kvällen med Pickis och Pelé. Även idag fick vi ta Chrisitns.  Där jag än en gång fick en märklig fråga...fast av en annan denna gången.


jag: En kaffe tack

Killen bak kassan: Tillhör du Piraterna?

jag låttsas som om inget, för jag hör säkert konstigt denna gången oxå.

KBK upprepar sig: Ska du till Piraterna? de har möte här nu.

jag: Ehh...??...Nej?

*och tänkte, vad tusan gör Pickis o pelle? skriker skepp o hoj eller?!*


Men icke...det var tydligen några som kallades för Piraterna som hade möte.    Ser jag ut o ha träben eller??? 

Av Nina - 24 mars 2009 09:16

i ntt har jag drömmt att jag har varit brudtärna till en kändis, mins inte vilken, men kändis bröllop var det iaf. Jag hade värsta afro-frillan och hur mkt fluff som hellst i min klänning...som dessutom var vit, och finare än brudens!!  Wierd...


men när jag vaknade var håret lika rakt som vanligt...

?!

Av Nina - 24 mars 2009 08:39

Allvarligt talat, SNÖ?! Hur är det bara möjligt??  I lördags satt vi på balkongen och drack lite vin, och idag ligger det fullt med snö på marken när man vaknar!!?? Jag som ville ha vår nu :-(

Ovido - Quiz & Flashcards