~*~Moi~*~

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Nina - 14 mars 2009 22:18

Okej, SAKNAR SVENSKA FOLKET ÖRON?!?!


Hur långt in i hinse-tunnlen rent ut sagt kunde opera tanten vinna?! Hör ni inte att tanten bara ylar och skriker?! det måste var henne folk i kina är rädda för.."varg kvinnan" kallar dom henne för där nere...

 hel galet. kass låt.


H.E.A.T och Caroline af ugglas, där snackar vi grejer!!!

Av Nina - 14 mars 2009 17:47

jahapp, ikväll så ska jag nog göra en svensk klassiker.

Och inte den där man ska simma vansbrosim, springa lidingölopp o sån idioti....


Ikväll ska jag krypa upp i soffan med myskläder och dra filten över mig, tända lite ljus, dricka lite coca-cola, äta några chips och kolla på MELODIFESTVALEN! Nästan så jag skäms faktiskt, men men... Troligen så somnar jag 5 minuter i, är ltie trött känner jag...


men för att jag gör detta borde jag få en folkdräkt skickad till mig eller något, för nästa svenska grej...midsommar:-P

Av Nina - 14 mars 2009 14:51

precis överallt har vi dalmasar i Karlshamn idag :-)  Eller inte riktigt, men Karlshamns har fått fin besök av Pickis bror med familj=) Så vi har varit haft lördagsfika idag, trevligt trevligt=)

Enda knasiga var att vi fick överge ett fullsatt briggen till ett nästan lika fullsatt Christins...   och jag var heeeeeeelt övertygad om att killen i kassan frågade mig om jag vill ha försäkring med min mat... FÖRSÄKRING?!  Det visade sig att han frågade "var för sig" och menade om jag, pickis o pelle skulle betala varför sig...


Nu går jag till ica o köper Topz. tack o hej

.

Av Nina - 14 mars 2009 00:23

Maja, bus, rödvin, britta, martin, Ita, kladdkaka, kaffe, rödvin, lets dance, så ska det låta, snacka, maja, bus, åka hem.


Så har fredagen varit=)   Med andra ord, alldeles, alldeles underbar*lycklig suck*


Ovido - Quiz & Flashcards