~*~Moi~*~

Alla inlägg under januari 2009

Av Nina - 31 januari 2009 21:04

idag är de lördag, och då dricker vi lite "glad-dricka!!"=)


Jag har fått en Puss ifrån SCotts=)   



Av Nina - 31 januari 2009 01:12

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
trott eller ej, men JA!=)
ätit sushi: Nej..allergisk mot fisk=( 

stått på scen: jaoo
blivit dumpad: Nej bara dumpat tror jag....
varit ihop med någon som varit otrogen: nej, inte vad jag har fått veta iaf....så det blir svårt att svara 100% sant på denna...
varit med om en bilolycka: thank god no
klättrat på berg: yesbox...


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Varmt, varmt , varmt!!

spets eller satin: spets

blått eller rött: Blått är den fulaste färgen jag vet!!
regn eller snö: Regn, om jag får vara inne
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: Hur ser tusensköna ut...?? Rosor...
vår eller höst: Höst!
historia eller vetenskap: Historia

matte eller engelska: Helt klart engelska, kan för tusan knappt plus och minus.


MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
alla manliga nära och kära.

vet den om det: Det hoppas jag!!
gillar någon annan dig just nu: Nära och kära hoppas jag!

vad tittar du på hos en kvinna/man: oj...jag vet inte... Jag är en "personlighets" människa tror jag... Men Shrek går ju feting bort..=) Gillar inte taniga killar dock...


INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
inte direkt

kramat någon: japp
kommit sams med dina föräldrar: ?
bråkat med en kompis: Nope

GILLAR DU ATT
ge kramar:
Absolut!
ge massage: Visst lite grann men vill hellre ha massage
gå promenader i regnet: Inte direkt, men ibland är de mysigt...om jag ska hem direkt och kan duscha.

ÖVRIGT
svär du för mycket: ja för fan!! ;)
när duschade du senast: 3timmar sedan
vilken färg är det på dina byxor just nu: har inga byxor just nu... Men mina trosor är svarta.
vilken låt lyssnar du på just nu: Broken String  james Morrison/Nelly Furtado
vad var det sista du sa: Vi syns i mororn.
vad är brevid dig just nu: Väggen
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vitt, och sitter fast mellan väggarna.
vad var det sista du åt: Punchpralin...(tant godis!!!:-P)
hur är vädret just nu: mörkt och ganska kallt
vem pratade du sist med på telefon: Richard

vad gör dig glad: Rätt mycket.... Små saker lika mkt som stora saker som händer...

vart skulle du vilja åka: Australien

för att shoppa: New York
för att festa: Jag gillar faktiskt hellst att festa på hemma plan...
för att ha sommar: Australien
vill du ha barn: ABSOLUT!!
vad ska dom heta: Hmm...jag gillar Signe, Majken, Freja, Anton, Axel...jag vet inte...det märker vi väl då antar jag=)   


JAG VET!!! Dom ska Heta HULKEN och SNÖVIT!!

?

Av Nina - 31 januari 2009 00:54

idag har jag en sån där dag då inget känns roligt. Inget hemma känns fint. Allt känns bara som gammalt skräp. Varför har man sånna dagar?

Följande saker känner jag är skit idag

  • Mina kläder i garderoben
  • Alla mina skor...och det är ju ett par tre stycken...
  • Mitt kök. Köket som gud glömde. Jag måste ta i tu med det och renovera det snart, VÄLDIGT SNART!! Känns ju pinsamt att ha ett sånnt kök...(iaf idag...)
  • Mitt badrum. Väck med jaccuzzin och fram med lite golvyta!!
  • Kärleksliv, vad är det? (fast det känns inte så botten som allt annat ändå.)
  • bank kontot...


Vi skulle oxå kunna sammanfatta det som här.

Mitt liv är till Salu, någon som vill buda???? Säljes billigt till högst bjudande. Ska vi börja på en 50 öring?


Ni ska dock veta innan ni börjar med budgivningen, att som vilket gammalt hus som hellst så kan jag ha dolda fel och skavanker. Men även det ingår i priset i så fall.

.

Av Nina - 30 januari 2009 17:51

Fredag, fredag fredag! I love fredag.  Då är det dansedagen igen:)


Men ikväll är det ju ingen som åker ut, vilket är synd, för det innebär ju att Kitty kommer dansa nästa vecka oxå. Men det gör oxå att jag är desstu gladare att BlondinBella fick åka hem förra veckan! Tänk, annars hade vi fått se henne 2 veckor till, hujeda mig! tack gode gud att vi slipper det!


Slippa se BlondinBella verkar mera omöjligt än att hitta ett vacin emot Cancer.


nej, nu ska jag vika min tvätt och fixa lite till i morron...skala "Pååtattis" å sånt.


Baj får zoo lång!


SKRIK OM DU BRINNER!!!

Av Nina - 29 januari 2009 15:51

Nu ska jag åka till det där stora varuhuset i Älmhult som säljer möbler...kommer inte ihåg vad det heter... ;-)   


Kan det vara Ikea det hette?? Har hört talas om det någon gång...Är det något kännt ställe??

Av Nina - 29 januari 2009 15:48

...Du hade minsann gått lös bland kommentarerna!!!=)   Klart vi ska på konsert!!:-)   *he he he*




Av Nina - 29 januari 2009 09:27

...eller Morgonstund kanske det hette...?;-)


Då sitter man framför datorn och stirrar på siffror igen. Har suttit här sen kvart över 8 i morse... Jag gillar inte lämna sängen innan 9.


Men nu sitter jag här med min kaffekopp iaf. Om jag säger som så här, nyheten de pratade om förra veckan "Dricker du mera än 2 koppar kaffe varje dag så minimerar du din risk att få alzaimers med hälften!!!"    (okej, frågar ni brossan så lider jag redan av det. Han har anmält mig till  "Unga med Allzeimers" säger han...)  Men hur som hellst, jag har redan druckit två koppar idag.... Så jag kanske slipper tappa minnet. Och det är ju synd, för då kommer jag ju komma ihåg varför jag har fått magsår innan 25 *mohahaha*

Av Nina - 28 januari 2009 16:54

Då var man skogstroll igen då. Och pappas högtalare pallar trycket idag oxå...hehe...Det sista han sa innan han innan han körde till jobbet var, akta mina högtalare (och då spelade jag inte så högt...) hihi...   Underbart när man inte har grannar man behöver ta hänsyn till ;-)


På lördag är det party party som gäller! T.o.m lilla Ita-Skita ska följa med ut!!! Hell yeah!! =) Längtar till på lördag, gjort i flera veckor nu. Eller hur Pickis???? *Hon längtar oxå*


Ikväll ska mammsen och jag åka och hälsa på mormor o morfar=) Länge sedan jag träffade dom, i julas närmare bestämmt!!!


Dagens roligaste kommentar:
- De som säger att skönaste känslan är att vara kär, har aldrig varit riktigt jävla skit nödig!  (någon okänd på radio)


Sjukt kul!!!=)

Ovido - Quiz & Flashcards