~*~Moi~*~

Alla inlägg den 15 mars 2009

a

Av Nina - 15 mars 2009 23:15

Richard ringde nyss...han körde förbi, o såg att det lös hos mig....Så han skulle bara ringa o säga att det var bra o släcka innan man gick o la sig för att sova....ehhh...okej...ska försöka hålla det i minnet kompis :-P

Av Nina - 15 mars 2009 22:36

Nu har jag minsann en liten stund tristess här känner jag.... Vet inte vad jag ska göra...vill inte titta på tv, bara skit. Vill inte sitta o glo på skit vid datorn (vilket jag uppenbarligen gör ändå), jag vill inte läsa i min bok, jag vill absolut itne sova ännu..eller vill o vill, jag kan inte sova ännu. vad katten ska jag göra?!


ta katten o köra? o över sjön o allt vad det nu är som kommer efter det...



Av Nina - 15 mars 2009 16:57

ita, om jag är Monica i vänner... Vart tusan är Joey då?! Jag skulle lätt skita i Chandler ett stort stycke för en bit Joey istället=)   säg till när du har hittat honom!!

Av Nina - 15 mars 2009 15:25

*eller som andreas skulle sjungit på skånska... "Smaou näääääääjgrar i sanden" (små negrar i sanden)  Vilket det faktiskt låter som om man tänke efter....


Det blev iaf en Söndags fika idag, ett nytt begrepp det faktiskt. men det gjorde inte det hela mindre trevligt inte. jag, Roger, Anette och Andreas skrapade upp oss ur våra soffor och begav oss till Christins för en kaffe o massa skit snack...mycket snack blev det!   och hör o häpna, men idag erbjöd de mig ingen försäkring till fikat...märkligt!


Nu ska jag lägga mig på soffan o äta lite ostbågar jag köpte igår, och läsa i min bok.


BTW....de där ostbågarna...De ser ut som någon form av Binikemask...ni vet de där äckliga sakerna man fick se på bilderna i biologiböckerna... Hel konstiga, de brukar ju vara tjocka som lillfingrar de där bågarna..men nu var de smala, smala och långa...dö grisiga. Så jag stoppar de i munnen , och blundar....

Av Nina - 15 mars 2009 12:30

Jag är fortfarande upprörd över det här med att "Varg kvinnan" vann igår... Men det som upprör mig mest, är att många i min vänskapskrets gillade henne!! Helt otippat dessutom!!! SKANDAL!!!!


Nu ska jag duscha, sen blir det en liten fika pås tan!

Ovido - Quiz & Flashcards