~*~Moi~*~

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Nina - 4 mars 2009 16:07

Nej nu har de gått gör långt!!   idag är tredje gången på ganska så kort tid som Jehovas är och knackar på min dörr. Men nu har de börjat köra med låg taktik och slag under bältet.

Idag skickade de hit en SNYGGING!!! 30 år typ...och skit snygg! Det kallar jag falsk marknadsföring på hög nivå! de skickar en snygg 30 åring till en singel tjej och försöker få henne att bli jehovas. Sen skulle jag ju inte ens få pilla på honom om jag inte är gift med honom.   Nej nu jävlar är det krig!


Nu ska jag hända blodgivar klister märken på min dörr, och funkar inte det får det bli vitlök!

seg

Av Nina - 4 mars 2009 12:01

Örk örk, idag känner jag mig inte helt piggelin. Seg o dryg. Myskläder och stor kopp kaffe hade inte varit fel. Stor kopp kaffe får jag snart hos Pickis. Men innan det måst ejag ta mig i kragen o duscha, klä på mig vettiga kläder, och springa o köpa present till mor som fyller år idag. Sen blir det kalas ikväll.


Nä, nu minsann är det nog time för duschen.


happy utploppningsdag mamma!!

Ovido - Quiz & Flashcards