~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 mars 2009

.

Av Nina - 10 mars 2009 23:24

Sov dax för mig här...!


Och i morron är det onsdag!


Go natt

Av Nina - 10 mars 2009 20:58

...and a lot kvar....  Sovrummet är klart nu. Väl städat och luktar mumma=) Kommer sova som en  riktig prinsessa i natt!


Resten får jag nog ta imorron, för nu orkar jag inte mera. Detta var inte roligt idag.

.

Av Nina - 10 mars 2009 15:45

kaffe pause nummer 348 för dagen... typ.


Just nu ser min lägenhet ut som om jag ska flytta. kanske skulle göra det istället? Någon som vill köpa en nyrenoverad tvåa? Damm ingår. Men jag slänger med nyputsade fönster för gammal vänskap skull.


orkar jag verkligen rensa garderoben oxå? Eller äsch, jag futtar eld på det.

.

Av Nina - 10 mars 2009 14:27

detta beskriver min dag väääääääääldigt bra. 

Hela dan får, hon arbeta,
hon får jobba,
hon får streta,
putsa, diska, tvätta, damma,
varje dag är det detsamma

här hon putsar,
där hon sopar,
så snart dom inte ropar,

det är ju hon som knogar
tills hon blir alldeles virrig,
darrig, stirrig.

- Raska på nu, dumma flicka!

Av Nina - 10 mars 2009 12:49

Av Nina - 10 mars 2009 12:48

Anette, här har du Volbeat. Och kom nu inte o säg att de är dåliga, du vet att det kommer slå tillbaka hårt på dig senare....;-)


*Dock valt sådana jag tror funkar hos dig.



Av Nina - 10 mars 2009 12:44

Morssning korssning!   *förlåt pickis, ännu en dålig en....*


Idag är det tisdag, och i morron är det onsdag. Min intelligens ligger på topp! dagens to do list är oroväckande lång, och inte alls många punkter jag är sugen på att göra. Om det är någon som har en högtryckstvätt eller liknande är ni välkommna hit och putsa mina fönster....bara hör av er! Jag bjuder på kaffe!


på västfronten inget nytt.

Ovido - Quiz & Flashcards