~*~Moi~*~

Alla inlägg den 27 mars 2009

WoW

Av Nina - 27 mars 2009 23:36

Vet ni något coolt?!

Stressad blir efterrätt baklänges!!!

Fast på engelska så klart...

.

Av Nina - 27 mars 2009 15:38

Nu regnar det ganska så jätte mycket utanför mitt fönster :-(

Hoppas det slutar regna, så vi får fint vårväder i morron! Lördagar med fint väder är de bästa lördagarna, även om det är så att man inte visstas ute. Något speciellt med lrödagar med sol.


Ita, jag hoppas du har ett glatt svar till mig idag...? :-)


Britta, annars får DU dricka ur akvariet ;-)  (fast det brukar man inte behöva tvinga dig till.....;-P )

Av Nina - 27 mars 2009 14:28

...Rycktet säger att det är Ulf Lundell som ska spela på Östersjö invigningen i år...Stämmer det???

Av Nina - 27 mars 2009 14:22

har på något vis lyckats slita sönder flera sånna krokar som håller upp duschdrapperiet.... vet inte hur! Jag tittade ju knappt på det... *suck*

Av Nina - 27 mars 2009 12:36

Snacka om att svensk tv har fått en helt annan vändning sen katrin Zytomerska blev ett namn! Jag garvade så jag tjöt åt detta... Ni msåte se hela..för det är de sista 2 minuterna som är riktigt roligt!!

Av Nina - 27 mars 2009 12:02

Så där ja, det var torsdag när man somnade, och fredag när man vaknade. är det inte underbart hur det där fungerar? ;-)


vad händer idag da? Jo, jag ska fixa upp min lampa i taket i sovrummet (Läs:Richard) och städa av det sen, för det trillar ner mkt skit från taket då kan jag säga...


Sen ska jag gå o handla lite mat...ev. att richard o hans lill-kusse ska äta här sen. Sen ska jag bara ligga på soffan o vänta på att det ska bli lördag tror jag=) Ska börja dagen med en lödagsfika (offcurse) och sen jobba en sväng i bowlingen, och sen blir det efterlängtat PARTY-TIME!!!=)


men nu ska jag hoppa in o sjunga i duschen!


Ovido - Quiz & Flashcards