~*~Moi~*~

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Nina - 11 mars 2009 20:10

Kvällens smoothie består av banan och jordgubbar!! urgott! Inga mera hallon för mig, detta var mycket godare!!


.

Av Nina - 11 mars 2009 17:03

Två av mina idoler är i karlshamn just nu!   Fylking och Ashberg.  Fylking är kung på mycket, och ashberg, ja Ashberg är helt enkelt bara grym! Vem erkänner inte alla saker om Ashberg frågar?? jag hade iaf gjort det!!


undra om Fylking kan tänkas dra en fräckis för mig om jag träffar honom...hade varit hygglo. Han drar en fräckis och jag bjuder på kaffe!!

.

Av Nina - 11 mars 2009 14:55

Holly macaroni vad jag är hungrig!!!! jag har varit på jobbet sen 9 i morse, och nu ska jag käka lunch. Tyckte det var onödigt att ta lunch när jag skulle sluta vid halv femton. Men nu med facit i hand så hade det inte varit det!


jag döööööööööör av hunger!

Omelette blir det minsann!

Av Nina - 11 mars 2009 07:19

Varför är det alltid folk som man inte vill ska se en just vid det tillfället som ser en vid det tillfället??   Är det inte märkligt ändå??


jag har grannar som jag t ex. aldrig möter annars, men när jag har klivit direkt ifrån sängen och i någon form av omatchade kläder för att jag ska börja tvätta vid 7, så klart man möter dom på gården. VARJE GÅNG!! de lär ju snart tro att det är så jag alltid ser ut...så numera ska jag bara tvätta kvällstid när det är mörkt och ingen som ser mig! Och dessutom har jag oftast klätt på mig matchande kläder och duschat på kvällen....


Nej, nu kör vi hårt. idag är det en ny dag, idag är det onsdag. Let´s go!!





Så här söt var Majsan i lördags när hon målade en liten tavla till mig:-)



Ovido - Quiz & Flashcards