~*~Moi~*~

Alla inlägg den 18 mars 2009

.

Av Nina - 18 mars 2009 19:43

Tjena mors!

Nu är man back i skogen bland trasseltroll och kakmonster igen. Ska jobba lite imorron, sen åker jag hem till stan på fredag igen.


Idag har jag mest inte gjort något, bara myst på stan med Majsan bajsan bland annat=)  Alltid lika go å gla´ den sötnosen!

Sen var jag hemma hos Pelle o kollade på när han lagade mat, såg mkt bra ut... Roligast var hans osthyvel, ska lägga ut fina bilder på den på fredag när jag är hemma igen*hihihi*



Av Nina - 18 mars 2009 00:11

Nu har changan o richard precis varit här på lite thé och flum.


Och som vanligt den senaste tiden när jag får se Changans skor så går jag i gång på att nu får det nog snart vara dax att låta de somna in förgått. Det har de gjort sig förtjänt av...


Men svaret jag fick idag  var:


"Inte förens de börjar läcka in vatten  -När det är torrt ute!" 

(då kunde jag faktiskt inte hålla mig för skratt...men avslöja det inte för honom ;-) )

 


Antar att han även skulle kunnat sagt "när helvetet fryser till is" oxå...


Men en dag, ska jag minsann sälja ett par nya till honom om jag så ska sälja min själ till han långt nere i värmen.... 

Ovido - Quiz & Flashcards