~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

tråkigt...

Av Nina - 19 mars 2009 17:06

Just nu har jag så ofattbart tråkigt att jag tror snart jag börjar gnaga på mina egna fingrar för att få något att göra...

Eller, göra o göra, jag har egentligen o göra ju...sitter med fiskeriet. Men just nu är jag så trött på siffror och fiskeutrustning att jag skulle kunna skrika rakt ut!  *Allvarliga hot detta....*


Men imorron är det fredag iaf, skönt det. Undra vad man ska hitta på i helgen? Någon som har några förslag?

Eller ska jag gå o köpa en b´n´b och se om jag kan svepa den på en kväll??? Jag kanske kan det? 3 Liter kan väl inte vara några probs lixom...;-)


Hungrig är jag med!! Undra om det är internationella "Nina gnäller järnet"-dagen idag...börjar tro det faktiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards