~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

god morgon

Av Nina - 5 mars 2009 08:30

Torsdag var det idag ja! Undra vad vi ska hitta på för bus då. Först ska jag iaf jobba hela dagen, sen får jag se om jag orkar busa något ikväll.


Kanske rentav busar till det så mycket att jag hänger upp min tvätt....guuuuuuuuud så busigt*ironi*

 Nej, idag busas det nog inte så mkt. Idag känner jag mig som en gammal tant som borde få lite uppåttjack. Jag vill ha våååår!! Jag behöver solen! Det var så fint väder i lördags, och alla blev så glada och pigga av den fina vädret! Kan vi inte få det så i helgn oxå???


Well well, nu ska jag iaf få lite värme. Dusch dax!


Ha en fantastisk torsdag mina vänner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards