~*~Moi~*~

Alla inlägg under april 2009

--

Av Nina - 7 april 2009 09:59

Då ska man snart ta o knata sin lilla väg till jobbet. Spännande värre. Eller?


Denna veckan är det påsklov oxå ju! Tänk vilken lyx man hade på den tiden när man gick i skolan och fick ha lov...sånnt tänker man inte på då, att det är lyx att ha lov i tid och otid! man packade sin väska och tog bussen till Tingsryd och gick på Kaskad o badade, eller åkte ner till the big town karlshamn och shoppade med sina kompisar...Eller shoppade och shoppade... man gjorde väl av med 400.- på onödig skit typ. typ tuschpennor, lite klister, massa godis, något häftigt som man bara inte kunde vara utan som säkert kostade 63,50 eller något i den stilen.


Det var tider det.

-

Av Nina - 6 april 2009 20:37

Tänkte faktiskt låta bilderna tala för sig idag ;-)

men visst tusan är ungen söt?????????   Sötast i världen tror jag!

 

Frågan är dock, vilka uppskattade lekplatsen mest? Jag och Mikaela, eller Maja???? ;-)


Av Nina - 6 april 2009 15:30

idag tittar vi för fullt på Pippi..vi är inne på 3:e gången nu;) Inget annat som duger ;-P


Vi har varit lite i lekparken och lekt med Pelle och Stefan. Och sen var Stefan, jag och Maja o fikade. Och nu ska vi snart laga lite mat och sen ska vi till lekparken med Pickis oxå ;-)


Men denna gången har vi varit och inhandlat spade och hink oxå...Hello Kitty!! .-)

Av Nina - 6 april 2009 00:14

Här har vi lite fina bilder ifrån kvällen. Tyvärr så blir inte mina biler från telefonen så bra i mörker:( Däremot så fotade Johan mycket, och jag kan säga av bilderna jag såg på kameran igår, så grät jag inte på någon bild... *Sitter och asgarvar på varje bild...



 Sov dax!






-

Av Nina - 5 april 2009 20:35

Shit, jag är så trött att jag vet itne ens vad jag har röven, eller vad som är upp o ner, eller fram o bak eller in o ut... Jag måste nog ligga lite till på soffan. Vilket jag har gjort hela dagen.


Men i morron ska jag vara pigg, för då ska majsan komma!=)

 Och så visar jag väl lite bilder fårn festen igår och berättar om hur en viss Dalkulla trillade ifrån soffan ;-)  Och hur jag blev förådd av Britta även kallad Judas numera ;-)

--

Av Nina - 5 april 2009 10:35

Söndag...Söndagar är tunga och hårda dagar..Speciellt när lördagen var så roligt...

Av Nina - 4 april 2009 17:32

Nu jäklar kör vi första grillfesten!!!=)

Solen skiner, pickis o pelé låg redo på gården med ölen när britney och jag hade handlat till vår mat! Många blir vi, och skoj ska vi ha!!!


SKÅL!

Av Nina - 3 april 2009 12:42

jag klär mig väldigt sällan i helt svart, det händer, men inte så ofta.

Men det slår aldrig fel. De dagar jag ska jobba på Dressmann så klär jag mig alltid hel svart!! Why? kan man inte vara klädd i färg och ändå se "seriös och städad" ut?? JO, det kan man! Men alltid så står jag där med svarta kläder!


Idag...svart tröja, svart kjol, svarta legging och svarta pumps. Tur att jag iaf har ett stort silver halsband...  BOOOORING!



Ovido - Quiz & Flashcards