~*~Moi~*~

Alla inlägg den 11 april 2009

-

Av Nina - 11 april 2009 21:39

...like a kastrull;-)

Imorron har jag förmodlign mycket att berätat, problemet är nog bara att jag int ekommer ihåg det!!!:-)

Av Nina - 11 april 2009 17:11

Nu har vi ätit, Pelle har grillat hardcore idag!!   *mycket eld med andra ord*

Under tiden han lekte grottman på bästa vis så lekte Pickis och jag östermalms tanter och pimplade alkolhol...rött vin, inte champagne. Så nu är vi redan fulla o goa ;-)

men gud vilken god mat!! Det gjorde du bra Pelé! All heder åt dig!!


Nu ska jag göra mig i ordnng och så där så vi kan gå ut sen. jag tror att ikväll blir en bra kväll!!

UNO!!!

Av Nina - 11 april 2009 14:58

så, då sitter man hos grannen med den första staropramen för dagen och väntar på att vi ska starta grillen. det är fina tider detta;-)


ikväll blir det hotellet, vi har samlat ihop alla tokstollar så ikväll blir det nog bra drag!!;-)


Ovido - Quiz & Flashcards