~*~Moi~*~

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Nina - 7 april 2009 22:48

...i ett nötskal som vanligt så klart...


jag skulle knata upp på torget och titta efter lite blommor, och visste att jag ville ha sånna där vita påskliljor...fast de heter pingstliljor.

Men jag hittar inga. Så jag frågar killen som stog där..


jag: Du, har du inga pingstliljor?? jag hittar bara påskliljor, men det vill jag inte ha.

Han: ehh...skojar du nu??
Jag: Nej, det gör jag inte. jag kan inte hitta några.

Han: Du, jag har inga Pingst-liljor...bara Påsk-liljor..

Jag: Varför inte   *Fattar itne varför jag inte redan har gett upp och bara gått*

Han: PÅSK lilkor (med stor betoning på påsk...) men inga PINGST-liljor


*här trillar poletten ner på mig varför det inte finns pingstlijor...


jag: Ja just det, äsch jag skojar ju bara. Hej då...


 Imorron tror jag jag ska fråga honom efter Jul-rosor...

Av Nina - 7 april 2009 10:48



HJÄLP!! JAG HAR ETT TROLL-PROBLEM HÄR!!!!!!


jag hittar inte min hårborste...!

--

Av Nina - 7 april 2009 09:59

Då ska man snart ta o knata sin lilla väg till jobbet. Spännande värre. Eller?


Denna veckan är det påsklov oxå ju! Tänk vilken lyx man hade på den tiden när man gick i skolan och fick ha lov...sånnt tänker man inte på då, att det är lyx att ha lov i tid och otid! man packade sin väska och tog bussen till Tingsryd och gick på Kaskad o badade, eller åkte ner till the big town karlshamn och shoppade med sina kompisar...Eller shoppade och shoppade... man gjorde väl av med 400.- på onödig skit typ. typ tuschpennor, lite klister, massa godis, något häftigt som man bara inte kunde vara utan som säkert kostade 63,50 eller något i den stilen.


Det var tider det.

Ovido - Quiz & Flashcards