~*~Moi~*~

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Nina - 10 april 2009 23:17

 Började ju dagen med finbesök nummer 1 i form av Roger och Anette!

                                 

 Då trodde jag det skulle vara dagens enda fin besök, men icke! Fick ett fin besök till ikväll minsann. Britta och Maja smsade och undrade om jag hade några bus på G ikväll. Klart jag ville busa med dom! Så vi tog och gick till den "Stooooooooja Leplatten" *stora lekplatsen*

Gud vad skönt det är när man känner småbarn så man har en anledning att hänga på lekplatsen...hihi...


vet inte vem som uppskattade det besöket mest... Maja...


Eller JAG!! Jag tror nästan det var jag...och jag skäms inte ett dugg för att erkänna det!!! :-)



 Sen tror både jag och Britta att Maja blev lite kär i Richard ikväll... Frågan är vem som tindrar mest med ögonene... maja eller Richard!;-)



Det var en mycket rolig långfredag iaf, även om den inte alls kändes lång=)


Bästa ordväxlingen står nog mor och dotter Persson/johansson för..

Britta: maja, ska vi gå och köpa glass?
Maja: Nej.

Britta: Ska du gunga då da?
Maja: Nej!

Britta: ja, men något av det får du välja. Glass eller gunga.


hahaha...ska det itne vara föräldrarna som säger nej??? ;-)

-

Av Nina - 10 april 2009 18:05

nu kommer snart världens sötaste lilla Påskkärring på besök;-) Lilla Majsan kommer. Och jag som inte köpt något påskägg till henne :-( hade jag ju gjort om jag vetat hon skulle komma på besök!!!


Kanske jag kan få en tripp till lekparken??? Någon som vill hänka?;-)

Av Nina - 10 april 2009 12:33

Detta är helt otroligt! Anette är försenad!!!!  *Roger har visserligen ringt o sagt de/han blir sena, men det hör inte hit*


det otroliga i det hela är att det slår aldrig fel, Anette är alltid för tidig, minst en kvart typ!!! och så ringer hon gärna och stressa "vart är du/ni??"  "eeh....påväg...men vi har ju lixom 15 minuter på oss"....   eller om vi ska åka iväg någonstans  så ringer hon en kvart innan "jag står utanför och väntar på parkeringen, kom när du är klar"  "ja, jag gör det...om en kvart då;-)"   haha Men jag gillar dig ändå;-) Speciellt när du kommer försent hahaha!

Av Nina - 10 april 2009 11:07

Glad Påsk på er alla små häxor och trollgubbar! (vad heter manliga motsvarigheten till en häxa vid påsk...???)


Jag gillar påsken har jag kommit fram till. Måste helt klart ha att göra med att det typ är vår då och allt överflöd av godis, helt i min smak alltså;-)


Däremot förstår jag inte detta, jag var o köpte påskgodis igår... och köper sånnt man "ska ha" i ett påskägg ni vet. Och sen när jag kommer hem så kommer jag ju på att jag har inget lakrids. Vilken jäkla miss!! Jag älskar ju lakrids! Och så köper jag inte det för det "ska man inte" ha i påskäggen...

Fler som följer sånna dumma regler när de plockar godis???

Ovido - Quiz & Flashcards