~*~Moi~*~

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Nina - 17 april 2009 23:11

Jätte dålig humor jag vet... men när man loggar in så ska man ju skriva in fyra bokstäver som säkerhetskod typ..och nu skulle jag skriva in Urin... Det gjorde mig lite små fnissig faktiskt:-)


Men, det jag ville ha sagt var att det där med att vara ung o leva loppan är inte min melodi ikväll. jag kryper upp i sängen med en kopp te och min lilla bok nu...  Och jajamensan, glasögonen är på de oxå!!!


/Tanten

Av Nina - 17 april 2009 21:45

BOOM sa det bara, och så sprack det!! Ja, min nyktra helg då alltså... skulle vara helt nykter hela denna helgen var planerna... men så undrade pickis om hon fick komma bort o frästa mig med lite rödvin. Och man är ju inte sämre kompis än att man ställer upp på det ;-)  

Så det blev lite rödvin o så ska det låta ikväll. Trevligt as always!! .-)


Men imorron är det jag, och soffan!! och vattenglaset som gäller! Så det så!


.

Av Nina - 17 april 2009 12:26

jahaja, än en gång så somnar man och vaknar på en ny dag, är det inte märkligt så säg ;-)


Ska faktiskt gå och jobba en liten stund i eftermiddag. trevligt trevligt.


jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva i det där jädrans brevet...man vill ju framstå som bäst, men inte ljuga. man vill ju sticka ut, men inte på ett fel sätt. Samtidigt som man ska försöka framställa sig på bästa vis så ska man försöka vara ödmjuk! Hur tusan ska man få ihop det lixom.   "hej jag heter Nina, och jag är helt klart bäst, och ni ska ta mig och ingen annan. Eller ta typ 9 st till, det hade nog varit lagom om vi var 10 i klassen. men inte så mkt mera. Gärna roliga människor så vi har roligt tillsammans oxå. Men det viktigaste är att ni tar mig. okej? Ring när ni vill jag ska komma o träffa er."

Något säger mig att det inte funkar så bra....



Ovido - Quiz & Flashcards