~*~Moi~*~

Alla inlägg den 30 april 2009

-

Av Nina - 30 april 2009 10:30

idag är det ju faktiskt valborg oxå!!! Själv tänker jag fly hem till mamma, pappa, morbror och co. hemma i skogen. Fick nog med fest i lördags....


Så det blir lite dricka och mat...grillat får jag lov o hoppas med familjemys ikväll. lagom.


Kom ihåg ni som ska festa bara...

Det som brinner (typ en stor rishög som folk kollar på...)

ÄR JÄTTE  VARMT!!!

Av Nina - 30 april 2009 09:45

No owl in my bed this night, tack för det!:)


Däremot trodde jag nog först att Changan hade kommit o krypit ner i sängen innan jag kopplade att det var i telefonen. Ringer och väcker mig när klockan är bara barnet så jag vet ju först inte vad det är frågan om. Men telefonen var han i...Annars hade jag glömt låsa dörren...eller hade han fått ha en stor kofot eller något annat hittepå.


Pickisen lämnar mig för att dra hem till Dalarna oxå... Fast jag ska inte deppa, tror Pelle är mera ledsen;-) Inte för att jag inte kommer sakna dig Pickisen, det vet du, Men Pelé gör det nog lite mera...eller på ett annat sätt kanske.    Kanske Changan kan krypa ner i Pelles säng isället?


hahaha     det hade varit en syn för gudarna det!!  hahaha

Undra vem som hade tyckte det hade varit jobbigast, Pelle eller Changan....



Ovido - Quiz & Flashcards