~*~Moi~*~

Alla inlägg den 16 april 2009

-

Av Nina - 16 april 2009 18:22

Ååååh, boken är så bra!! Jag vägrar nästan lägga den ifrån mig...!!! Dummt att jag har dragit på mig massa andra projekt här hemma idag då... but hey, that´s me!!


jag har däremot hunnit fundera både avigt och rätt idag på vad fasen jag ska skriva i en ansökan till skola där jag ska skriva ett personligt brev om mig själv...som är typ det de tar på när de tar in...!!  Vad tusan ska jag skriva??? hjälp mig snälla!!


:-(

Av Nina - 16 april 2009 16:46

Nu är mitt fina lilla påskris borttaget oxå... eller iaf fjädrarna. riset få vara kvar ett tag iaf. Men de var så fint med lite färg i riset :-( 



           



Av Nina - 16 april 2009 16:30

nu har jag skurat fin fint ute på balkongen. Så nu är ni välkomna på kaffe i solen ;-)   Pickis blir nog första kaffegästen.


Så nu är det bara den förgrymmade vårjackan kvar oxå...skit oxå!!

Av Nina - 16 april 2009 15:30

han jag köpte min lägenhet av var o skruvade lite lampor i trapphuset nyss...och var inne o tittade på min lägenhet. kan inte bestämma om jag tyckte det var pinsamt eller inte. haha...   Han var så nöjd med sitt fina trägolv och jaccuzzin o sånnt... och jag har lagt nytt golv och frågade hur jag ska få bort jaccuzzin..hehe...


men han tyckte det var fint, och trodde knappt det var samma lägenhet. Men det var som han själv sa, alla har ju olika smak. och han tyckte jag ahde många smarta lösningar som han aldrig hade tänkt på... men det känns ändå som jag fördärvat HANS grejer... fast det är mina i allra högsta grad..

men men, nu ska jag återgå till balkong skurandet!

Av Nina - 16 april 2009 11:43

två timmar, MAX två timmar får jag ägna åt min bok idag innan jag gör något vettigt!!!  Nästan tur att den där Stieg aldrig hann skriva flera böcker, för risken att jag hade varit helt paralyserad i bokvärlden då hade varit väääldigt stor!!   Så nu har jag inte tid o sitta här mera, måste läsa läsa läsa!!!  ;-)


ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards