~*~Moi~*~

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Nina - 22 april 2009 18:25

..blir att jag låser in mig ifrån allmänheten. Både jag och mitt humör.


jag är inte på någon solskenshumör kan jag säga. Värsta smällen kom nog nu vid 16 typ, men har inte varit på topp innan heller.


Började med att jag vaknade av att min klocka ringde någon gång strax innan jorden börjar snurra. (7.00) Den klockan som ringde är ny, och jag vet i fan hur jag ska stänga av larmet. Låter som att någon kommer in med en hel blåsorkester i sovrummet och drar igång..Not nice. Mitt sätt att lösa problemet?? UT MED BATTERIET!!


På jobbet har jag haft ett mindre äkta smajl på klistrat...dagar som idag när man inte har varit sig själv är det itne så roligt att jobba i butik.


Så, nu tänker jag stänga av min telefon och lägga mig på soffan och tjura som ett litet barn.


Anledningen till mitt humör?? Allergitabletterna... vi är inte kompisar just nu. Ska nog gå o köpa några andra i morron.


meni  morron är saker och ting ljust och glatt igen.

Ovido - Quiz & Flashcards