~*~Moi~*~

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Nina - 14 april 2009 21:42

jag måste ju lägga ut lite bilder ifrån i helgen också ju!! *dålig  bloggerska!*


Vi kan börja lite med lördagen...


                                   

Detta var vad jag behövde ta med mig när pickis o Pelé fixade käket... Bag in Box, öl och grillpinnar. Peace of cake sa jag och fixade! ;-)

            

Pelle in action med sin Hardcore grillning...:-)



 Somliga är fullare än andra på denna bilden...Nämner inga namn....;-)



                           

Stackars Britney fick jobba i garderoben, och kunde inta partaja denna helgen...


                


Sen igår så körde jag lite lockar i håret...ser lite granna ut som om jag har slickat på några sladdar som sticker ut ur väggen..haha   Kolla in det fula snörpet jag kör på munnen oxå...HAHAHAHA



Så, så såg det ut helt enkelt. Nu ska jag krypa upp i soffan med ett täcke och titta på någon film...fick någon film med en tidning jag köpte här om dagen, så det är nog någon form av snyftare...  


btw, jag längtar efter den nya fast and furious filmen kommer!!!  *Jag har inte drömmt detta nu va...??*







Av Nina - 14 april 2009 19:02

jag hade fel i morse, det blev en rätt hyffsad dag faktiskt!:-) lita lagom att göra på jobbet, så jag hann att ändra om på barnavdelningen. Och I love ändra om!!! ;-) 


Sen har pickis och jag varit o fikat o snackat världsproblem efter jobbet. Och nu ha rjag handlat, och är hemma. Skönt, slipper jag göra det i morron. Tror jag ska lägga mig en stund på soffan o halv sova till vänner!


Hejcon bacon på er!

-

Av Nina - 14 april 2009 10:20

Hmm...idag tror jag det kommer vara en skit dag. Vaknar man loch känner så så kan det nog inte bli på något annat sätt??


Jag MÅSTE gå och hitta en vårjacka med nu...kan ju inte springa omkring i vinterjacka om det ska fortsätta vara sånnt här vår väder...dessutom har jag hatat min vinterjacka ett bra tagnu, så det ska bli riktigt skönt att bli av med den...:-P


nej nu ska jag hoppa in i duschen, ska jobba idag. Tove ringde i går kväll när jag var hos Louise o fikade så då är det väl bara att lyda och gå och jobba då då! ;-)


Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards