~*~Moi~*~

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Nina - 20 april 2009 20:53

jaha, här bjuder man kompisar på kaffe, och det första han gör är att klä av sig... Kan man få kaffe till sex??? Visserligen sa jag att jag kokade sex koppar...men vad tusan!!   :-P


                    


Just kidding, han spillde lite vatten...över sig o min soffan..


"NIIIINA!!! papper!!! JÄVLIGT MYCKET PAPPER!!!!"

Men jag tror han använde jeansen till det mesta....

Cheap Monday VS. Lambi 1-0


Av Nina - 20 april 2009 07:21

jajamensan, då var det ny vecka med nya tag.

Ska jobba heeela  veckan, lovely!=)


Senska jag försöka få ihop det där brevet, vilket inte känns som det lättaste draget just nu. Ingen som kan bjuda mig på en liten resa, typ till bahamas, jag har inte högre krav än så just nu;-)

Nu dax för dusch o kaffe så jag vaknar till lite...   Måste hitta det där "kaffedroppet".....

Ovido - Quiz & Flashcards