~*~Moi~*~

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Nina - 9 april 2009 21:20

Min största önskan just nu är att jag ska få en sån PEZ figur som det kommer ut godis ifrån...sån som finns som kalle anka och liknande figurer. Spelar ingen roll vad det är för figur. Men jag skulle väldigt gärna vilja ha en sådan. och tillhörande körsbärs godisar!! Vet ni vilka jag menar??


Snälla...

Av Nina - 9 april 2009 20:29

You just got to love spotify!!!!

Sitter o lyssnar på Gavin Degraws senaste album nu...han är allt bra den där pianoklinkande fjanten. Suverän faktiskt=)


Imorron är man ledig, är inte det underbart så säg!!! Klockan 12.30 så kommer Anette och Roger på kaffe och bulle. *hihi, någon som sett Johan Glans ÅH, blir det tårta till kaffet!! ?*  Vi skulle ta en liten fika imorron, men kom på att det nog är stäng på Briggen. Och då offrar jag mig och bjuder på bullar=)


Sen är det lördag, och då ska man jobba lite granna innan vi ska partaja loss!  Det kommer bli grymt kul!


Av Nina - 9 april 2009 13:34

-Klä på dig nu så att vi hinner gå en stund på the street!


*Menade:klä på dig nu så vi hinner gå en stund på the city....*


nej nu ska vi hora vidare.;-)

Av Nina - 9 april 2009 01:09

Hoppla*som majsan skulle säga* jag glömmer o blogga idag...håller på o läser min bok för fulla muggar, "män som hatar kvinnor" säkert läst 6 timmar idag. I natt var klockan 3 när jag tvingade mig att lägga ner boken! Helt galet spännande, och nu har jag bara 30 sidor kvar, så de klipper jag nog nu i natt ;-)


Imorron ska jag putsa kvasten och tekannan, för nu bär det av emot Blåkulla!!!


Ovido - Quiz & Flashcards