~*~Moi~*~

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Nina - 13 april 2009 13:24

Nu ska jag berätta en sak för er som ni nog aldrig har tänkt på tidigare. Nu när jag ändå är uppe i skogen så passade jag på att sätta mig lite o klinka på mitt gamla piano lite...Jag tog med mig mammas sångbok och skulle spela lite..  och inser då att Björn och Benny är helt överskattade som tonsättare och vad det nu är de är. HELT VÄRDELÖSA!! Hade det inte varit en massa folk som sjöng och överöstade deras musik så hade det aldrig gått. De sätter tonerna hel tokigt!  Och jag lovar, det är inte jag som spelar fel, det är väl klart att jag träffar varenda tangent hel rätt efter 10 år. Eller hur??? ;-)


Det låter ingen vidare asså..stackars Björn och Benny, de får nog sluta skriva musik nu när jag har genomskådat dem totalt!!

Av Nina - 13 april 2009 11:55

Så ja, då har vi överlevt denna påsken oxå. Igår var det väl lite si och så om man skulle överleva... Men minsann, det gjorde jag!=)

Åkte och hälsade på mormor o morfar tillsammans med mamma o pappa. Kan erkänna att det var lite kämpigt när man skulle vara ett snällt litet barnbarn och inte tacka nej när morfar bjöd på alkohol...han blir så orolig då!:-) Så det var bara att le och nicka... Höll på att somna i en fotölj av trötthet redan innan... 

Men men, jag hade iaf mkt roligt i lördags!!


Är fortfarande kvar uppe i skogen, men ska snart åka hemåt igen. Vad ska man hitta på idag då???

Jag misstänker att det är en enorm dragningskraft till soffan...Min soffa har större dragníngskraft än vad jorden har....





Ovido - Quiz & Flashcards