~*~Moi~*~

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Nina - 24 april 2009 21:56

Såg ni Caroline auf Ugglas i Så ska det låta??? Vill bara informera er om att jag ville haft en vit och en svart pumps en gång, men då bara garvade folk... Men nu lovar jag att man kommer se det på flera.  Go Caroline säger jag bara!!=)


sen måste jag flika in att jag blev lite smyg kär i den där samuel som var på hennes lag... Pickis säger han sjunger i let´s Dance...?? Vilken jääääääääädra röst asså!!!

Av Nina - 24 april 2009 18:41

Jippie(!!!!), idag är det fredag!! Lovely.


Det innebär veckans TV höjdpunkt -Så ska det låta. Och jag VET att det minsann inte bara är jag som tittar på det, så det så!=)


Och sen får man dricka vin, men jag ska nog skippa det i dag. Har lite o fixa, har inte tid o sitta o pimpla vin som en AA:are. men imorron, ojoj, då har jag tid, så herre gud min skapare vad här ska drickas vin=)


SKÅL!

Trevlig helg!

Av Nina - 24 april 2009 08:23

Så, nu skiner jag som en solstråle igen!! ;-) 

Tänk vad lite sömn och en bok kan göra för humöret?? Helt lysnade=)


Och vet ni vad? Idag är det fredag!!


ORDNING OCH REDA, LÅDVIN PÅ FREDA´!!

Ovido - Quiz & Flashcards