~*~Moi~*~

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Nina - 2 april 2009 20:07

Nu ska jag erkänna en sak.

Min sk. väska...den är inte så mycket väska är jag rädd. Jag börjar skarpt misstänka att det är en papperskorg med rem jag bär om kring på.

I förrgår så satte jag mig och skulle rensa den, för jag letar efter en ring jag har slarvat bort någonstans :-(


Och jag har läst någonstans att man kan berätta mycket av en människa genom att se innehållet i hennes väska. Så, nu visar jag, så får ni berätta... jag har ju en teori...men det kommer sen.


 Jag har kommit på att vantarna tillhör mamma...




*kom ihåg att här finns en plånbok....

varför sparar jag ALLTID på tomma tuggummi påsar??

...och tomma halstabletter...

Som sagt, plånbok fanns... men vad hjälper det?

Utöver allt detta så har jag slängt en faslig massa kvitton och godispapper och likande oxå.  Och svar: NEJ det är inte en stor Hockeybag jag bär om kring på....


Min teori är att om jag fortsätter konka runt på så här mkt saker i ett par år till så kommer jag vara en MYCKET sne människa vid 45 års ålder typ...Dessutom en rörig sådan. Eller vad tror ni?

Av Nina - 2 april 2009 17:30

Nu kommer Pickis o Pelé på....

--

Av Nina - 2 april 2009 15:55

Dagens Luddigaste kommentar ifrån Nina:   APA APA APA!!

Av Nina - 2 april 2009 08:34

Nix pix, inget stål i dessa bullarna inte! de blev mycket mjuka o goda!=)
Hel tokigt att jag stog o bakade bullar...det tror jag aldrig att jag har gjort innan...och på mitt initsiativ dessutom!! Jag som bara bakar muffins...haha


Vuxen poäng på bullbakning?

Ovido - Quiz & Flashcards