~*~Moi~*~

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Tänk om, tänk rätt.

Av Nina - 26 april 2009 11:32

Herregud vad jag ångrar min exestens idag. usch o fy, huvudet är så tungt att det hänger så mkt att jag får gå försiktigt så jag inte trampar på det.


Varför varför varför, blir jag en fjortis på lördagkvällar?? Det blir jag faktiskt, och det är ni minsann flera som bli så sitt inte där o skratta o tyck att "Mmm..det blir hon, tur jag är så ordentlig o redig själv"....


I natt lyckades jag bada min telefon i det stora havet vattenglaset. Aj aj aj, tänker ni. Helvete o hans moster tänkte jag!... Nu ljög jag, det tänkte jag inte alls! JAG SKREK DET!!!!

Så, idag blir det begravning för min lilla snutte plutt.


Så, nu har jag suttit och ringt runt till folk som jag vet med all säkerhet vet kommer ringa någon gång under dagen och förklarat läget. Nina var en jävla klant igår. (ska sanningen fram tror jag inte ens det var jag som gjorde det.)


hur som haver, jag ringde Richard från min hemtelefon, och han hade inte det nummret så han svarade lite fint

Richard: "ja det är richard..." 

Nina: "hej det är Nina...."

R: Vad tusan ringde du ifrån??


*här någonstans vaknade djävulen i mig*


N:Jag vet inte..

R: Du vet inte?!

N: Nej, jag har ingen aning...jag vet verkligen itne vad jag är. Jag ser bara massa träd och sånnt. Känner inte igen mig!

R: NINA!! är du allvarlig?!

N:ja, jag tror inte jag är kvar i karlshamns ens... kan du kolla vart detta nummret går på Eniro och fixa en taxi???

R:Men Nina....jag fixar det...!


Här börjara jag asgarva och berätta att jag minsann har stenkoll på vart jag är. Richard skrattade oxå, men jag misstänker att han just nu ligger och planerar en hämnd...


hur som hellst. Jag brukar säga att att jag hatar söndagar. jag tror jag ska tänka om, jag gillar inte LÖDAGAR, det är de som gör att jag mår som jag gör på söndagarna.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

ss

Av Nina - 28 juli 2010 20:35

tja fadderittan lambo!

Av Nina - 22 april 2010 08:14

det är lite mkt just nu, och inte så mycket som är roligt att blogga om. Därför inget bloggande nu heller.... Kanske egentligen är lika bra att lägga ner skien helt, men sen tycker jag ju att det faktiskt är roligt när jag väl gör det....   Nu gå...

Av Nina - 30 mars 2010 18:38

...jag har ju en blogg. Det har jag typ glömt. Jag fortsätter att glömma lite till, tiolls imorron... ...

Av Nina - 24 mars 2010 13:06

kalle uppskattade inte min fråga igår... "Var du född när Hiroshimabomben föll???"   Tydligen var det någon gång under andra världskriget, så han uppskattade visste inte det...  Jobbigt med "äldre" pojkvänner...de var för gamla för att gilla ...

Av Nina - 21 mars 2010 20:20


behöver jag säga att jag längtar tills imorron?? Tror inte det va....:-)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards